• Puzzel A/S/

Kontaktcenterleverandøren Intelecom skifter navn til Puzzel og opruster for at imødekomme nye kundebehov

Report this content

Puzzel er det nye navn på Intelecom. Den nye virksomhed etableres for at være på forkant med kravene til hurtige forandringer, drevet af kundernes behov for fremtidssikre og fleksible løsninger til kontaktcentre – også med fokus på intelligente betalingsløsninger og øget mobilitet.

Kundekontakt foregår i dag på kundernes betingelser. De vil kunne kontakte virksomheder på alle kanaler, fra telefon og e-mail til sociale medier, chat m.m. og de forventer at kunne gøre brug af smarte betalingsløsninger og mobile beskedservices. Dette behov for multikanal-kontaktcenterløsninger har Intelecom spottet og etablerer nu virksomheden Puzzel. Den nye virksomhed skærper produktporteføljen og styrker den med nye kundeinteraktionsservices under en og samme paraply.

Puzzel vil fortsat fokusere på videreudvikling af sin cloud-baserede kontaktcenterløsning. Næste skridt er lanceringen af en ny version af løsningen samt lancering af Puzzel Pay, som er en mobil, digital betalingsløsning til kontaktcentre. Virksomheden har også planer om at udvide det eksisterende partnernetværk samt at øge den internationale tilstedeværelse.

-Med Puzzel styrker vi vores internationale satsning på kontaktcentre, samtidig med at vi øger vores ressourcer inden for forskning og udvikling. Puzzel er en mere målrettet virksomhed, som åbner døren til nye spændende kundeinteraktionsløsninger, nye partnerskaber og nye forretningsområder, siger Børge Aastrup, tidligere direktør for Intelecoms kontaktcenterdivision, nu CEO for Puzzel.

I Norge lever Intelecom-navnet videre og omfatter systemintegrationsvirksomheden og virksomheden inden for området Oil & Gas.

Der er flere oplysninger om Puzzel og virksomhedens komplette løsningsportefølje på www.puzzel.dk

For yderligere information, kontakt venligst

Rune Elvang
Sales & Channel Manager
Puzzel A/S
E:
Rune.Elvang@puzzel.com

Om Puzzel

Puzzel (tidligere Intelecom) er en af Europas førende leverandører af kontaktcenterløsninger. Virksomheden har over 20 års erfaring og er en af de første der udviklede cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Puzzel tilbyder også mobile beskedservices og interaktive betalingsløsninger samt en fleksibel platform til alle typer af håndtering af kundeinteraktion. Med denne produktportefølje imødekommer Puzzel de aktuelle behov for omnikanalløsninger i mobile kontaktcentermiljøer. Puzzel kan tilpasses, så alt fra en til flere tusinde agenter kan betjene kunder på en valgfri enhed overalt og med smidig integration til alle tænkelige applikationer.

Puzzel har hovedkontor i Oslo og beskæftiger 130 medarbejdere i fem lande, som alle brænder for at levere innovative kundeinteraktionsløsninger.

Der er flere oplysninger på www.puzzel.dk

Tags:

Citater