Puzzel udvikler ny og effektiv webchat-løsning for kontaktcentre

Report this content

November 16, 2020: Puzzel, en førende europæisk leverandør indenfor udvikling af skybaserede kontaktcenter-løsninger, videreudvikler på eksisterende chatløsning, så kunder kan få bedre kontrol med deres online kundeservice.

Den forbedrede chat funktion er resultatet af Puzzels stærke engagement og arbejdet med udviklingen af End-User Developments (EUD) formåen: At give kunder rettigheder til at kunne skræddersy deres kundeserviceløsning, så den passer perfekt til behov og mål. Dette stemmer ligeledes overens med Puzzels mål om at inspirere til et mere kundevenligt kontaktcenter-fokus indenfor Contact Centre as a Service (CCaaS) industrien.

I oktober blev en beta-version af løsningen frigivet. Videreudvikling og opfølgende tests vil forsætte ind i det nye år.

Den nye webchat vil være let at installere, da den kun kræver en tilføjelse til koden på den hjemmeside, som deres chat-funktion skal vises på. Alle indstillinger kan derefter justeres fra Puzzels effektive Kontaktcenter Administrationsportal – såsom placering, sprog og temaer. Denne ’low-code’ platformsløsning gør det mere fleksibelt for kunderne, da de ikke længere vil være afhængige af, at bruge tid eller penge på IT-support.

En af de mest imponerende funktioner i den nye webchat, er muligheden for at oprette børne- og voksen konfigurationer. Firmaer kan således skabe unikke webchats, alt efter hvilken sektion man besøger på hjemmesiden.

Webchatten er en at de mest brugte kanaler, når det kommer til kundeservice og support, derfor er Puzzel meget begejstret over de muligheder, den vil bringe fremadrettet.

Thomas Rødseth, teknisk chef hos Puzzel, udtaler: ”Jeg er virkelig begejstret for lanceringen, da det er et stort skridt mod vores mission, om at hjælpe virksomheder med at få bedre kontrol over deres online kundeservice. Vores nye ’low-code’ chat funktion er kun en ud af mange nye applikationer, som vi udvikler for at hjælpe vores kunder til bruge deres online tjenester, sammen med manuelle funktioner så de lettere kan levere problemfri kundeservice.”

For mere information om Puzzels innovative skybaserede kontaktcenterløsninger, besøg www.puzzel.com

Om Puzzel

Puzzel er en ledende Contact Centre as a Service (CCaaS) udbyder indenfor Europa. Den prisbelønnede Customer Service Platform indeholder tre fuldt integreret skybaserede løsninger - herunder multikanaler og AI-styrede Contact Centre, avanceret e-mail, Ticketing og Workforce Management – alle hurtige at installere, lette at bruge og justerbare alt efter størrelsen på virksomheden. Kunder kan også tilpasse deres platforme med de mange tredjepartsintegrationer, som Puzzel Marketplace stiller til rådighed.

Puzzel blev anerkendt, som Challenger i Gartner Magic Quadrants rapport i 2019 for Contact Centre as a Service i Vesteuropa, med en plads i top tre af European CCaaS leverandører 2020 af Frost & Sullivan. Med hovedkontor i Norge, og afdelinger i Skandinavien, Europa, UK og Asien, arbejder Puzzel med mere end 900 kunder tværs over 40 forskellige lande, hvor de hjælper firmaer med at få succes med deres kundeservice-platform og øget medarbejderengagement.

Jonathan Allan

CMO, Puzzel
Jonathan.Allan@puzzel.com

Puzzel er en af Europas førende leverandører af kontaktcenterløsninger. Virksomheden har over 20 års erfaring og er en af de første der har udviklet cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Puzzel tilbyder også mobile beskedservices og interaktive betalingsløsninger samt en fleksibel platform til håndtering af alle typer af kundehenvendelser. Med denne produktportefølje imødekommer Puzzel de aktuelle behov for omnikanalløsninger i mobile kontaktcentermiljøer. Puzzel kan tilpasses, så alt fra få til flere hundrede agenter kan betjene kunder fra en valgfri enhed, uanset hvor de befinder sig og med smidig integration til virksomhedens applikationer.

Tags: