• Regus/

Sådan arbejder du hjemmefra i juleferien – 4 tips, der gør dig mere produktiv

En ny undersøgelse fra Regus viser, at 75 % af forretningsfolk globalt mener, at fleksibelt arbejde gør medarbejderne mere produktive. Det er interessante nyheder, idet vi nærmer os juleårstiden, hvor mange kommer til at arbejde hjemmefra. Her er 4 tips, der vil forbedre din arbejdsgang i juleferien:

1. Opstil parametre: Fastlæg regler med din familie og venner, og fortæl dem, hvornår du ikke er tilgængelig. Vigtigst af alt skal du sikre, at de kender tidspunkterne for eventuelle planlagte konferenceopkald. På den måde begrænses baggrundsstøj og julemusik, så dine kunder ikke føler, at du arbejder i et uprofessionelt miljø.

2. Find en arbejdsrutine: Juleferien er fyldt med middage og familiebegivenheder, så afsæt perioder med tid, hvor du virkelig kan fordybe dig i arbejdet – og fortæl børnene, at pyntningen af juletræet kan vente, til du er færdig med arbejdet.

3. Bibehold en åben kommunikation: Regulær kontakt med kolleger og leder sikrer, at alle kender status på projekter og deadlines. Kommuniker, når du har tid, og brug de bedste måder at holde kontakten på (dvs. chat, e-mail, sms eller videokonferencer).

4. Glem ikke gløggen (og cognac!): Selvom arbejdet i juleferien gør det kommende år mindre stressfuldt og holder forretningen i gang, må du ikke glemme at tage pauser fra arbejdet af og til for at nyde tiden med familien og vennerne. Det hele handler om balance, og juleferien er ikke anderledes.

Press contact: eric@bondpremea.com or +46 704 15 15 25

Regus er den globale arbejdspladsudbyder.

Dets netværk på over 1,700 forretningscentre i 100 lande udbyder bekvemme og fuldt servicerede faciliteter i høj kvalitet, som folk kan arbejde i, hvad enten det er et par minutter eller et par år. Virksomheder som Google, Toshiba og GlaxoSmithKline vælger Regus, så de kan arbejde fleksibelt og gøre deres forretning mere succesfuld.

Nøglen til fleksibelt arbejde er bekvemmelighed, så derfor åbner Regus centre ligegyldigt hvor dets 1,5 millioner medlemmer ønsker support – i bymidter, forstadskvarterer, shoppingcentre og detailbutikker, togstationer,

tankstationer ved motorveje og endda lokalcentre.

Regus blev grundlagt i Bruxelles, Belgien, i 1989 og har hovedkontor i Luxembourg. Regus er noteret på London Stock Exchange. Du kan få flere oplysninger på:

www.regus.dk