Hoteldirektør hos Scandic tildeles Award ved Scandic President’s Award ceremony i Stockholm

Frank Fiskers President & CEO for Scandic uddelte mandag aften Awards ved Scandic Management Conference i Stockholm. En af kategorierne var ”Fighter of the Year” som blev tildelt hoteldirektør Kirsten Glente Grindsted. I 2015 imponerede Kirsten Scandics ledelse med sin professionalisme og store engagement for Scandic Palace Hotel ved at drive hotellet til et utrolig flot økonomisk resultat. Det har på igen måde været en nem opgave, da mange faktorer ikke var under hendes kontrol.

Awarden ”Fighter of the Year” tildeles hvert år til en hoteldirektør, der har bidraget til Scandic på ekseptionel vis. I år har Scandics ledelse valgt at fremhæve Kirsten Glente Grindsted for hendes professionelle indsats for Scandic Palace Hotel i 2015. Hun har med utrolig vilje og ambition skabt et hotel og personale, der vokser i takt med virksomheden.

• Kirsten har udført et imponerende arbejde med at løfte Scandic Palace Hotel til et nyt niveau. Gennem hendes passionerede måde at inspirere medarbejdere og hendes store viden til hoteldrift er det lykkedes hende at drive hotellet til et imponerende resultat. Jeg er utrolig stolt over Kirstens indsats, og ikke mindst at hun i dag er hoteldirektør for Scandic Copenhagen, som er Scandic Danmarks største hotel, siger Jens Mathiesen, adm. direktør Scandic Danmark.

Danmark gjorde sig i den grad bemærket ved ceremonien i Stockholm ved ydermere at modtage Commercial Award. Denne Award blev tildelt Tanja Andresen, International MICE Sales. Tanja er en sand ”street fighter” med et hjerte, som banker for Scandic. Hun er velanset blandt sine kunder for hendes målrettethed, seriøse og sympatiske personlighed, i god kombination med hendes detaljerede viden om Scandic. Hun har i det forgange år bidraget seriøst til virksomhedens vækst.

Scandic President’s Awards blev uddelt på den årlige konference for alle hoteldirektører hos Scandic. Med disse Awards vil Scandic anerkende ledere og medarbejdere, der har bidraget med en imponerende indsats det foregående år. De er vigtige bærere af kultur og inspiration i den daglige drift og med til at tage de næste skridt hos Scandic. Ud over kategorien ”Fighter of the Year” blev der ydermere uddelt Awards i følgende kategorier:

• Hotel of the Year - Scandic Park Helsinki
  • CSR Hotel of the Year - Scandic Potsdamer Platz (Tyskland)
  • Guest Service Award – Scandic Nidelven (Norge)
  • Fighter of the Year - Kirsten Glente, Scandic Palace Hotel –(Danmark)
  • Commercial Award - Tanja Andresen (Danmark)
  • General Manager of the Year - Jesper Henryson (Sverige)
  • Team Member of the Year - Ana Almeida, Chef at Scandic Helsfyr (Norge)
  • President’s Award for Special Achievements - Ledningsgruppen Scandic Norge

For mere information kontakt gerne:
Jens Mathiesen, adm. direktør Scandic Danmark, tlf.: +45 3348 0455