Ny hoteldirektør ansættes til Scandic Olympic, Esbjerg.

Scandic styrker sin hoteldrift og ansætter ny hoteldirektør til Scandic Olympic. Det bliver 38 årige Michael Foged Hansen, der overtager posten som hoteldirektør. Michael er ikke ubekendt med Scandic, hvor han tidligere, gennem en årrække, har været ansat. Dertil er han en velkendt profil i hotelbranchen.

Michael Foged Hansen er ansat som ny hoteldirektør, pr. 1. august, for Scandic Olympic med 148 værelser og mødefacilitet for op til 50 personer. Michael kommer senest fra stillingen som Hotel Manager hos Cabinn i Esbjerg. Michael har solid erfaring inden for hotelbranchen, startende tilbage i 2002, hvoraf godt 3 år var hos Scandic. Her var han Conference & Event Manager på Scandic Sydhavnen med bl.a. ansvar for afdelingens salgsbudget, kunde- og personaletilfredshed, indgående og opsøgende salg og udvikling af afdelingen.

• Vi kender Michael Foged Hansen gennem en årrække, og er sikrer på, at Michael har den helt rette kombination af faglige, ledelsesmæssige og menneskelige kompetencer til at føre vores strategi for Scandic Olympic videre. Vi ser frem til at samarbejde igen og glæder os til at byde Michael velkommen tilbage til Scandic, siger Jens Mathiesen, adm. direktør Scandic Danmark.
  • Hos Scandic får vores medarbejdere mulighed for at udvikle sig gennem inspirerende karriereveje, og derfor er jeg ikke i tvivl om, at vores forretning er bedst, når medarbejderne får muligheden for at udvikle sig til deres fulde potentiale. Vi mener, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Og så er det altid med stolthed, når tidligere medarbejder søger tilbage og ansættes på ny. På den måde bidrager de med kompetencer til virksomhedens fortsatte udvikling og succes, afslutter Jens Mathiesen.

For yderligere information kontakt venligst:
Jens Mathiesen, adm. direktør Scandic Danmark, tlf.: +45 3348 0455
Jesper Buus, distriktsdirektør Danmark Vest, tlf.: +45 2368 0483