Scandic styrker den kommercielle ledelse i Danmark

Lars Wittendorf vender tilbage til Scandic og tiltræder pr. 1. april stillingen som Head of Revenue Management i Danmarks største hotelkæde. Scandic tilføres dermed en bred erfaring inden for Revenue Management og hoteldrift samt et indgående kendskab til markedet.

Scandic er glade for at meddele, at Lars Wittendorff tiltræder stillingen som Head of Revenue Management 1. april 2024. Lars Wittendorf har bred erfaring fra flere hotelkæder, danske såvel som internationale, både fra driften og fra Revenue Management. Gennem de sidste tyve år har han opbygget et indgående kendskab til hotelbranchen og har således været hos bl.a. Comwell, Bella Group, Hilton og Scandic i en tidligere stilling som Area Revenue Manager.

Som Head of Revenue Management bliver Lars Wittendorf ansvarlig for prisstrategi og optimering på Scandics 29 hoteller i Danmark sammen med Scandics øvrige Revenue Management team og kollegaer på tværs af Norden. Han kommer desuden til at drive dele af Scandics kommercielle strategi, og han glæder sig til nye udfordringer:

"Jeg ser meget frem til at fortsætte min karriere i Scandic og glæder mig til at bidrage positivt til Scandics spændende udvikling" siger Lars og fortsætter ”jeg ser frem til at møde nye såvel som tidligere kollegaer og til at arbejde tæt sammen med den kommercielle ledergruppe.”

Klaus Johansen, Commercial Director hos Scandic er også meget tilfreds med, at Lars Wittendorf finder tilbage til Scandic:

"Jeg er glad for, at vi kan præsentere en så stærk profil som Head of Revenue Management. Lars har i tidligere jobs udvist en virkelig stærk faglighed, og jeg er sikker på, at den erfaring han bringer med sig tilbage til Scandic, vil styrke og udvikle vores i forvejen stærke kommercielle team"

For mere information, kontakt venligst:
Christine Gjødsbøl Jensen, Head of Communications & Marketing, Scandic Hotels Danmark
christine.jensen@scandichotels.com
Telefon: +45 602 462 64