Scandics markedsledende stamgæsteprogram slår ny rekord med 1,5 millioner medlemmer

Scandics stamgæsteprogram som allerede i dag er Nordens største og mest populære program i hotelbranchen, har nu 1,5 millioner medlemmer. Stamgæst nr. 1,5 million bliver blandt andet belønnet med en hotelovernatning i det mobile hotelværelse Scandic To Go, og blev fejret med blomster ved sin ankomst til Scandic Kungens Kurva i Stockholm i går aftes.

Stamgæsteprogrammet, Scandic Friends, som blev lanceret af Scandic i 2008, er allerede Nordens største program i hotelbranchen. Stamgæsteprogrammet er under sine syv år løbende udviklet med en hel række fordele og er i dag branchens – helt i særklasse – mest fordelagtige og populære program.

Onsdag aften blev Henrik Adinger fejret. Henrik blev den heldige stamgæst nr. 1,5 million. Da han checkede ind på Scandic Kungens Kurva blev han budt velkommen med blomster og fanfare af hotel direktør Malin Åkesson.

I løbet af maj måned vil Scandic fortsat markere stamgæsteprogrammets milepæl sammen med medlemmer og kunder på sine næsten 230 hoteller rundt om i Norden, Belgien, Polen og Tyskland.

- Vores 14.000 medarbejdere leverer hver dag verdensklasse service til vores gæster. At vi i dag har 1,5 millioner medlemmer i vores stamgæsteprogram er bevis på den service, som vi yder vores kunder. Jeg kan med glæde også konstatere, at de kunder som tidligere var medlemmer i Rica Hotels stamgæsteprogram, i princippet 100%, har valgt at flytte til Scandic Friends, som også viser styrken i vores kundetilbud og stamgæsteprogram, siger Frank Fiskers, President & CEO Scandic Hotels.

- Jeg blev meget overrasket. I første omgang troede jeg, at nogen ”jokede” med mig! Jeg rejser en del i forbindelse med mit job, og for mig er enkelthed vigtig. Det synes jeg, at man får hos Scandic. Det er let at booke og man får god værdi for pengene. Faktisk får man mere end hvad man betaler for.Nu ser jeg virkelig frem til at bo på flere Scandic hoteller og bruge mit nye stamgæstekort, siger Henrik Adinger fra Värnamo.

Scandic Friends har fire medlemsniveauer, 1st, 2nd, 3rd og Top floor , baseret på antal af pointkvalificerende overnatninger inden for en periode på 12 måneder hos Scandic. Alle stamgæster får en avis hver dag under sit ophold, stamgæsteaftener, rabat i Scandics restauranter og Scandic shops, og points som kan benyttes til frinætter. Stamgæster modtager også invitationer til medlems events og særlige tilbud i weekends og ferieperioder. Der tilbydes også mange aktiviteter, som gennemføres på lokalt niveau, hvor respektive hotel tilbyder og inviterer egne stamgæster til unikke aktiviteter, f.eks. skræddersyede kundetilbud som eksempelvis koncertbilletter.

For mere information kontakt gerne:
Casper Puggaard,Salgs- & Marketingdirektør, Scandic Danmark, tlf. +45 3348 0455

Jim Ankare, kundeloyalitetsansvarlig, Scandic Hotels, +46 72 180 20 76
Mail: jim.ankare@scandichotels.com

Ann-Charlotte Johansson, kommunikations direktør og IR-chef Scandic Hotels, +46 721 80 22 44
Mail: ann-charlotte.johansson@scandichotels.com