Sergel driver innovation og bæredygtighed i hele Norden

Report this content

Sergel driver innovation og bæredygtighed i hele Norden, og positionerer sig som den foretrukne Full-Service Cash Management Partner i 2024. Med udvidelsen af Connect og en forpligtelse til Science Based Targets eksemplificerer Sergel lederskab i gnidningsløs servicelevering samt socialt, finansielt og miljømæssigt ansvar.

Når vi reflekterer over, hvad vi har opnået indtil videre i 2024, er vi glade for at dele de resultater, vi har opnået ved at positionere Sergel som den foretrukne Full-Service Cash Management Partner i hele Norden. Vores strategi har været klar: at muliggøre problemfri levering af services i hele Norden ved at identificere nøgleområder til fokus og udvikling. Denne tilgang sikrer, at vi ikke kun opfylder, men også overgår markedets krav og forventninger, samtidig med at vi fremmer skalerbarhed og synergi.

Connect, vores beskedservice, skal forenkle måden vi interagerer på. Connect tilbyder en række smarte og effektive betalings- og kommunikationskanaler for både kunder og medarbejdere. Tjenesterne inkluderer forskellige digitale betalingsmetoder og beskedtjenester, lige fra fakturering til SMS-distribution. Efter at have været succesfuldt etableret på det svenske marked i omkring et årti, er Connect for nylig blevet implementeret på det norske marked. Snart vil Connect blive implementeret i alle fire nordiske lande og vil strømline kommunikation og transaktioner, hvilket gør vores partnerskab endnu mere gnidningsløst.

Hos Sergel udvikler vi os konstant for at tilbyde en ekstra værditilførsel til vores kunder. Fra optimering af slutkundeloyalitet til forbedring af cash flow og minimering af kreditrisici skinner vores engagement igennem i hver interaktion.

Innovation er kernen i alt, hvad vi gør. Som eksempler er vi begejstrede for at introducere simple kontakt- og betalingsløsninger for vores slutkunder og udnytte kraften i AI til at øge vores beslutningshastighed og -nøjagtighed. Disse fremskridt strømliner ikke kun processer, men forbedrer også den samlede kunde- og slutkundeoplevelse.

Bæredygtighed står centralt i vores identitet. Vi er stolte af at gå forrest som de første i vores branche til at implementere Science Based Targets, samtidig med at vi fremmer finansielle og sociale bæredygtighedsinitiativer, etablerer målbare og konkrete mål samt opfølgende handlinger i vores daglige forretnings- og kommunikationsparadigmer. Gennem klimarisiko- og konsekvensanalyser har vi formuleret målsætninger for reduktion af CO2-udledning og arbejder systematisk og målrettet for at reducere udledningerne.

Vi har nået en betydelig milepæl, da vi er gået fra at være relativt ukendte på markederne til at blive en eftertragtet partner, både lokalt og gennem hele Norden. Vi er beærede over den tillid, vores kunder viser os, og vi ser frem til at udbygge vores partnerskaber yderligere.

Vores dedikerede medarbejdere er rygraden i vores succes. Deres urokkelige indsats og høje kvalitet sikrer, at vi opfylder forventningerne. Gennem selvledelse, ændrede arbejdsmetoder og digitalisering, som fører til øget produktivitet, er det ikke overraskende, at vores Net Promoter Score (NPS), som måler kundeloyalitet, konsekvent topper +25 på nordisk niveau!

Når vi kigger fremad, er vi forpligtet til at drive innovation, fremme samarbejde og give værdi til vores kunder og slutkunder. Sammen vil vi fortsætte med at flytte grænser og nå nye højder.

Klaus Reimer, CEO Sergel Group

Christian Hagegård
Nordic Head of Marketing
christian.hagegard@sergel.com
+46 76 141 21 05

Sergel er en af de førende leverandører af kredit- og inkassotjenester i Danmark. Forretningsområderne inkluderer kreditvurderinger, fakturaadministration og inkasso. Det største forretningsområde er inkasso, men virksomheden er også leverandør af sms-tjenester.

Tags: