Digiajan asiakaskokemus palkittiin Kultasulka 2019 -kirjakilpailun pääpalkinnolla

Belinda Gerdtin ja Sanna Eskelisen teos Digiajan asiakaskokemus (Alma Talent) on valittu vuoden 2019 Kultasulka-kirjaksi. Kilpailun shortlistalle pääsi Anna Soraisen Sori, johtajuus ja julkisuus kriisissä (Alma Talent). Kultasulka-kilpailun tuomariston mukaan ”Digiajan asiakaskokemus on käytännönläheinen ja hyvin jäsennelty teos, joka sisältää erinomaisia tulevaisuuteen suuntautuvia katsauksia ja case-kuvauksia ajankohtaisesta aiheesta”.

Kultasulka 2019 -kilpailu etsi teoksia, jotka ovat kehittäneet markkinointi- ja viestintäalaa. Kilpailun järjestivät yhteistyössä Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden Liitto (MTL) ry ja Viestintätoimisto Manifesto oy.

Kultasulka-kilpailun tuomaristo on ansioitunut viestinnän, markkinoinnin, yritysmaailman, median, tietokirjallisuuden ja tutkimuksen parissa. Tuomaristossa ovat Talouselämä-lehden toimittaja ja tietokirjailija Katja Boxberg, Villivision luova johtaja Karri Gardemeister, Viestintätoimisto Manifeston partneri Mikko Koistinen, Omena-hotellien toimitusjohtaja Kati Niemelä, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun viestinnän yliopettaja ja tietokirjailija Hanna Rajalahti sekä MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978. Kultasulka-nimeä kilpailu on kantanut vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2017. Kaikille avoimeen kilpailuun oli mahdollista osallistua teoksilla, jotka on julkaistu vuosina 2017–2019.