Digiajan asiakaskokemus palkittiin Kultasulka 2019 -kirjakilpailun pääpalkinnolla

Belinda Gerdtin ja Sanna Eskelisen teos Digiajan asiakaskokemus (Alma Talent) on valittu vuoden 2019 Kultasulka-kirjaksi. Kilpailun shortlistalle pääsi Anna Soraisen Sori, johtajuus ja julkisuus kriisissä (Alma Talent). Kultasulka-kilpailun tuomariston mukaan ”Digiajan asiakaskokemus on käytännönläheinen ja hyvin jäsennelty teos, joka sisältää erinomaisia tulevaisuuteen suuntautuvia katsauksia ja case-kuvauksia ajankohtaisesta aiheesta”.

Kultasulka 2019 -kilpailu etsi teoksia, jotka ovat kehittäneet markkinointi- ja viestintäalaa. Kilpailun järjestivät yhteistyössä Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden Liitto (MTL) ry ja Viestintätoimisto Manifesto oy.

Kultasulka-kilpailun tuomaristo on ansioitunut viestinnän, markkinoinnin, yritysmaailman, median, tietokirjallisuuden ja tutkimuksen parissa. Tuomaristossa ovat Talouselämä-lehden toimittaja ja tietokirjailija Katja Boxberg, Villivision luova johtaja Karri Gardemeister, Viestintätoimisto Manifeston partneri Mikko Koistinen, Omena-hotellien toimitusjohtaja Kati Niemelä, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun viestinnän yliopettaja ja tietokirjailija Hanna Rajalahti sekä MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978. Kultasulka-nimeä kilpailu on kantanut vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2017. Kaikille avoimeen kilpailuun oli mahdollista osallistua teoksilla, jotka on julkaistu vuosina 2017–2019.

Yrityksestä

Alma Mediaan kuuluva Alma Talent julkaisee 19:ää ammatti- ja talouslehteä sekä kustantaa kirjoja. Lisäksi Alma Talent tarjoaa eri alojen ammattilaisille ja yrityksille osaamisen kehittämistä tukevia ja liiketoimintaa kasvattavia palveluja, kuten tapahtumia, koulutusta ja tietopalveluja. Alma Talentin kirjankustantamiseen liittyviä verkkopalveluita ovat Fokus, Verkkokirjahylly ja Suomen Laki. Tiedon tuottamisesta vastaavat aina oman alansa parhaat asiantuntijat.