Kultasulka-kirjakilpailun voittajalle kansainvälinen julkaisusopimus Harper Collinsin kanssa

Digitaalisuuden ja erinomaisen asiakaskokemuksen yhdistäminen kiinnostaa myös maailmalla: on upeaa, että suomalainen bisneskirja saa kansainvälisen kustannussopimuksen yhdeltä maailman suurimmista kustantajista.

Belinda Gerdt ja Sanna Eskelinen, Digiajan asiakaskokemus -kirjan kirjoittajat ovat solmineet kansainvälisen kustannussopimuksen yhden maailman suurimman kustantajan, big five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa.

Kirjan kansainvälinen versio julkaistaan aluksi englanniksi ja se tulee myyntiin vuoden 2022 aikana.

Kirjailijat, Belinda Gerdt ja Sanna Eskelinen, ovat tehneet pitkan uran maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä. He ovat tehneet töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa ja nähneet digitalisaation mukaanaan tuoman murroksen kansainvälisiltä näköalapaikoilta. Tällä hetkellä Gerdt työskentelee Philipsillä Amsterdamissa, ja vastaa globaalisti yhtiön terveydenhuollon digitalisaatiota edistävistä ohjelmistoista. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxemburgissa. Sanna Eskelinen työskentelee Adobella markkinoinnin johtotehtävissä Lontoossa. Myös hänellä on takana kainsäinvälinen ura Microsoftilla, jossa kirjailijat tapasivat toisensa.

Lisätietoja: Belinda Gerdt, belinda.gerdt@live.fi

Lue lisää kirjasta:

Robotit valtaavat asiakaspalvelun ja algoritmit tuottavat täydellisen loman tai puolison - Alma Talent (cision.com)

Digiajan asiakaskokemus palkittiin Kultasulka 2019 -kirjakilpailun pääpalkinnolla - Alma Talent (cision.com)