Avidlyn uudet asiakkuusjohtajat: Kuuntele, luota ja tee yhdessä!

Markkinoinnin palvelutoimiston asiakkuusjohto vahvistuu.  Avidlyyn on siirtynyt Vilma Kärkkäinen mediatoimisto OMD Finlandista ja Kirsi Nipuli sisältömarkkinointitoimisto Dinglen myyntijohtajan paikalta.

Mikä on mielestäsi tärkeintä, jotta asiakaskokemus sujuu?

Vilma Kärkkäinen: Kuunteleminen kaikin aistein. Luottamus syntyy asiakkaaseen tutustumalla ja yhdessä tekemällä. Luottamuksen puutteen huomaa siinä, jos asiakkaalle ei uskalla kertoa uusia, hullujakin ajatuksia. Silloin päädytään tekemään keskinkertaista.

Kirsi Nipuli: Kaikki perustuu luottamukseen ja aitoon vuorovaikutukseen, dialogiin. Vahva yhdessä tekemisen kulttuuri on paras ja ainoa tapa toimia.

Mitkä opit haluatte tuoda mukananne Avidlyyn?

Kirsi: Tervettä kriittisyyttä ja vanhojen toimintatapojen haastamista. Rohkeutta tehdä asioita toisin.

Vilma: Kohderyhmäymmärrys ja -osaaminen tuli tutuksi mediatoimistoissa. Sitä tarvitaan markkinoinnissa.

Miten automaatio on muuttanut markkinointia?

Vilma: Turhaa tehdä sellaista käsipelillä, mikä hoituu paremmin ja helpommin automaation avulla. Automaatiosta tuli hypetystä, jonka uskottiin ratkaisevan kaikki ongelmat. Näin ei käynyt. Luovuutta ei pystytä siirtämään koneelle, mutta monimutkaista ostomekaniikkaa kone oppii ymmärtämään ihmistä paremmin.

Kirsi: Markkinoinnin osaajan tulee nykyisin olla multitalentti. Maailmasta on tullut entistä monimutkaisempi ja ymmärrystä tarvitaan entistä enemmän. Automaation työvälineitä on hyödynnettävä oikein muistaen, että automaation takana on ihminen. Vuorovaikutus korostuu entisestään ja automaation on mukauduttava tähän.

Lisätietoja antavat:

Vilma Kärkkäinen
Customer Success Director
AVIDLY
vilma.karkkainen@avidlyagency.com

Kirsi Nipuli
Customer Success Director
AVIDLY
kirsi.nipuli@avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 250 henkilön voimin 14 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Avainsanat: