Cision Finland ProCom ry:n kumppaniksi

Yhteistyö painottuu erityisesti viestinnän ammattilaisille suunnattuihin tapahtumiin.

Cision Finland ja Suomen suurin viestinnän ammattilaisten järjestö ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ovat käynnistäneet yhteistyön, jonka myötä Cision on mukana ProComin monipuolisessa tapahtumatarjonnassa. Vuonna 1947 perustettuun ProComiin kuuluu tätä nykyä n. 2500 jäsentä. Suomen suurimpana viestintäammattilaisten verkostona ProCom edistää jäsentensä ammatillista kehittymistä ja lujittaa viestinnän asemaa. ProCom tarjoaa viestintäalan ammattilaisille vuorovaikutusfoorumin, jonka jäsenet pääsevät vaikuttamaan alan kehitykseen ja toimintamalleihin Suomessa. Tuore tapahtumakumppanuus käynnistyi huhtikuun lopussa täpötäydellä Aamu kattojen yllä -jäsentapahtumalla, jossa Cisionin puheenvuorot luotasivat suomalaistoimittajien sosiaalisen median käyttöä otsikolla Sosiaalinen media viestinnän ammattilaisen ja toimittajan välisenä linkkinä.

Cision Finlandin Country Manager Anu Parviainen iloitsee uudesta yhteistyökumppanuudesta. ”On hienoa päästä jakamaan Cisionin asiantuntijaosaamista ProComin jäsenille ja tutustua samalla eri yrityksiä ja toimialoja edustaviin viestinnän ammattilaisiin. Tapahtumakumppanuus ProComin kanssa tarjoaa tähän loistavan foorumin”, hän kertoo. Seuraava yhteinen tapahtuma on vuorossa jo 20.5., jolloin ProCom isännöi integroituun raportointiin pureutuvaa Vuosikertomuspäivää Kämp Kansallissalissa Helsingissä.

Sähköposti:
jenni.salomaa@cision.com
Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen sekä Plan & Connect -palvelujen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cision Groupia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto oli vuonna 2013 0,9 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.fi.cision.com .

Cision (NYSE: CISN) on maailman johtava viestintäalan ohjelmistopalveluntarjoaja. Cisionin palvelut mahdollistavat vaikuttajien tunnistamisen, kohdennetun sisällön luomisen ja jakamisen juuri oikealle kohderyhmälle. Ja lopuksi vaikutuksen ja medianäkyvyyden mittaamisen. Cisionilla työskentelee yli 3 000 työntekijää yli 15 maassa ympäri maailmaa. Lue lisätietoa Cisionin palkituista palveluista osoitteessa http://www.cision.fi ja seuraa Twitterissä @CisionFinland.

Cision Finland ja viestinnän ammattilaisten järjestö ProCom ry ovat käynnistäneet yhteistyön, joka painottuu erityisesti asiantuntijatapahtumiin.
Cisionin ja ProComin yhteistyö käynnistyi huhtikuun lopulla suuren suosion saavuttaneella Aamu kattojen yllä -tapahtumalla.
Seuraavaksi Cision on mukana 20.5. järjestettävässä Vuosikertomuspäivässä.

On hienoa päästä jakamaan Cisionin asiantuntijaosaamista ProComin jäsenille ja tutustua samalla eri yrityksiä ja toimialoja edustaviin viestinnän ammattilaisiin. Tapahtumakumppanuus ProComin kanssa tarjoaa tähän loistavan foorumin.
Anu Parviainen, Country Manager, Cision Finland Oy