Cisionin viestintäpalvelut Helsingin Kaupunginteatterin käyttöön

CisionPoint-työkalu ja oma digitaalinen uutishuone tehostamaan Helsingin Kaupunginteatterin viestintää.

Vuosittain noin 20 ensi-iltaa ja jopa 1000 esitystä tuottava Helsingin Kaupunginteatteri viestii 1.9.2014 käynnistyneen yhteistyön myötä Cisionin kansainvälisesti palkitulla CisionPoint-viestintätyökalulla. Esimerkiksi monipuolista ohjelmatarjontaa koskevaa uutisointia voi tätä nykyä seurata myös teatterin omasta uutishuoneesta CisionNews-uutissivustolla.

”Valitsimme CisionPointin tehostaaksemme viestintäämme. Sen avulla tavoitamme kattavasti alati muuttuvan mediakentän. Oma uutishuoneemme tarjoaa mediapalvelumme kootusti ja selkeästi”, kertoo Helsingin Kaupunginteatterin vastaava tiedottaja Kaisa Pelkonen.

Vuonna 1965 perustettu ja vuonna 1967 toimintansa nykyisessä teatterirakennuksessa aloittanut Helsingin Kaupunginteatteri syntyi vuonna 1948 Helsingin Kansanteatteri-Työväenteatteriksi yhdistyneiden Helsingin Työväenteatterin ja Helsingin Kansanteatterin pohjalta. Kaksikielisellä teatterilla on tänä päivänä käytössään yhteensä kuusi näyttämöä sekä oma tanssiryhmä Helsinki Dance Company.

Lisätietoja CisionPointista:
CisionPoint-verkkosovellus tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuonna 2011. Useilla markkinointiviestintäalan kansainvälisillä CODiE Awardeilla palkittu CisionPoint on saatavilla yhdeksällä eri kielellä ja sitä käyttää lähes 30 000 yritysten, järjestöjen ja yhdistysten edustajaa yli 20 maassa. Suomessa CisionPointia käyttävät mm. erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

Puhelin: 050 4355 635

Cision Finland Oy vastaa Cisionin palkitun CisionPoint-verkkosovelluksen myynnistä, markkinoinnista ja asiakastuesta Suomessa. Yritys on osa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa toimivaa Cisionia, jonka yhteistyöverkosto ulottuu yli 125 maahan. Lisätietoa verkkosivuiltamme www.cision.com/fi .

Helsingin Kaupunginteatteri otti 1.9.2014 käynnistyneen yhteistyön myötä käyttöönsä Cisionin viestintäpalvelut.
Globaalisti lähes 30 000 yritystä ja järjestöä käyttää viestinnässään palkittua CisionPoint-työkalua.

Valitsimme CisionPointin tehostaaksemme viestintäämme. Sen avulla tavoitamme kattavasti alati muuttuvan mediakentän. Oma uutishuoneemme tarjoaa mediapalvelumme kootusti ja selkeästi.
Kaisa Pelkonen, vastaava tiedottaja, Helsingin Kaupunginteatteri