Delete Group Oyj on hakenut yhtiön liikkeeseenlaskeman joukkovelkakirjalainan listalleottoa Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle

DELETE GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 16.4.2018 klo 15:00 EET

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI KOKONAAN TAI OSITTAIN SUORAAN TAI VÄLILLISESTI MISSÄÄN MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Delete Group Oyj on tänään jättänyt hakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle yhtiön liikkeeseenlaskeman 85 miljoonan euron senior-ehtoisen ja vakuudellisen joukkovelkakirjalainan ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin pörssilistalle. Ensimmäinen arvioitu kaupankäyntipäivä Helsingin Pörssissä on 19.4.2018 kaupankäyntitunnuksella "DELJVAIH21".

Lisätietoja:

DELETE GROUP OYJ

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

puhelin: +358 400 357 767
sähköposti:
ville.mannola@delete.fi

JAKELU:

www.deletegroup.fi/

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

DELETE GROUP OYJ

puhelin: +358 400 357 767
sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Delete on yksi johtavista Suomessa ja Ruotsissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa  asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa ja Kierrätyspalveluissa.

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.