Korjaus tiedotteeseen 13.7.2022: Vakuudellisen joukkovelkakirjalainan osittainen lunastus

Delete Group Oyj, Pörssitiedote 14.7.2022 kello 14.00

Korjaus tiedotteeseen 13.7.2022, jossa Delete Group Oyj tiedotti, että Delete Ympäristöpalvelut Oy:n divestoinnista saatu nettotuotto on käytetty yhtiön vakuudellisen joukkovelkakirjalainan osittaiseen lunastukseen.

Joukkovelkakirjalainan uusi nimellisarvo on korjattu 223,61 eurosta 223,57 euroon ja liikkeessä olevien Joukkovelkakirjalainojen yhteenlaskettu kokonaissumma on korjattu 24,597,100 eurosta 24.592.343,19 euroon.

Alla on esitetty korjauksen sisältävä alkuperäinen pörssitiedote.

Delete Group Oyj tiedottaa, että Delete Ympäristöpalvelut Oy:n divestoinnista saatu nettotuotto on käytetty yhtiön vakuudellisen joukkovelkakirjalainan osittaiseen lunastukseen.

Delete Group Oyj ("Delete") tiedotti 29.6.2022, että sen tytäryhtiö Delete Finland Oy oli saattanut loppuun kaikkien sen omistamien Delete Ympäristöpalvelut Oy:n osakkeiden myynnin ("Divestointi"), ja että Divestoinnista saadut tuotot, vähennettynä transaktiokustannuksilla, tietyillä nettovelkaerillä ja muilla oikaisuilla, olivat kokonaisuudessaan 36.204.229 euroa ("Nettotuotot").

Tänään Delete tiedottaa, että Nettotuotot on käytetty Deleten vuonna 2024 erääntyvän vakuudellisen joukkovelkakirjalainan (ISIN FI4000252119) ("Joukkovelkakirjalaina") osittaiseen lunastukseen Joukkovelkakirjalainan ehtojen mukaisesti ("Lunastus") siellä määriteltyyn lunastushintaan, joka sisältäen myös Joukkovelkakirjalainan ehdoissa määritellyn preemion vähentää jokaisen Joukkovelkakirjalainan rekisteröityä nimellisarvoa 321,84 eurolla 223,57 euroon. Lunastuksen jälkeen liikkeessä olevien Joukkovelkakirjalainojen yhteenlaskettu kokonaissumma on 24.592.343,19 euroa. Lunastuksen yhteydessä Joukkovelkakirjalainan lunastettavalle osalle kertynyt mutta maksamattomaksi jäänyt korko maksettiin Joukkovelkakirjalainan haltijoille.

Kuten Delete 29.6.2022 tiedotti, päivämäärä, jonka haltijamerkintöjen perusteella Lunastukseen liittyvät maksut Nettotuottoa vastaavana kokonaismääränä suoritettiin Joukkovelkakirjalainan haltijoille, oli 12.7.2022.

Ville Mannola, konsernin talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj
sähköposti: ville.mannola@delete.fi

DELETE GROUP LYHYESTI

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista ympäristöpalvelujen tarjoajista. Divestoinnin jälkeen konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita puhdistuspalveluissa.

Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on Divestoinnin jälkeen noin 600 ammattilaista 28 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.