Antti Herrala partneriksi Deloittelle

Antti Herrala on nimitetty partneriksi kyberturvallisuuspalveluihin Deloittelle 7.5.2018 alkaen. Antti tulee Deloittelle EY:ltä, jossa hän johti IT-riski- ja kyberturvallisuuspalveluita Suomessa. Antilla on seitsemäntoista vuoden kokemus riskienhallintapalveluista. Ennen EY:lle siirtymistään hän työskenteli Deloittella. EY:llä Antti on ollut kehittämässä oman liiketoiminta-alueensa neuvonantopalveluita, toiminut myynnissä ja avainasiakkuusrooleissa sekä suunnitellut ja toteuttanut laajoja ja monimutkaisia kansainvälisiä ja kotimaisia asiakasprojekteja.

”Teemme riskienhallinnassa yhteistyötä useiden kotimaisten ja globaalien yhtiöiden kanssa. Kyberriskien merkitys erityisesti yritysten digitaalisen transformaation vuoksi on eksponentiaalisessa kasvussa. Meillä on suuri halu auttaa asiakkaitamme parantamaan suoritustasoaan ymmärtämällä sekä ottamalla ja sietämällä riskejä paremmin digitalisoituvassa ympäristössä,” sanoo riskienhallintapalveluiden vetäjä Lasse Ingström.

”Antti on hyvä lisä maailman parhaiden kyberasiantuntijoiden joukkoomme: hänellä on pitkä riskienhallinnan kokemus ja hän tuntee suomalaiset yritykset sekä niiden digitalisaatioon liittyvät riskit ja mahdollisuudet hyvin. Antti on tehnyt pitkään kyberneuvonantoa useilla eri toimialoilla mukaan lukien teknologia, telekommunikaatio ja finanssitoimiala, jotka ovat meille julkisen sektorin ja valmistavan teollisuuden lisäksi alueita, joilla iso osa asiakkaistamme toimii,” Ingström jatkaa.

”Olen erittäin innostunut saadessani liittyä osaksi Deloitten kyvykästä ja kasvavaa kyberturvallisuuden ja riskienhallinnan asiantuntijajoukkoa. Liiketoiminnan digitalisoituminen, lakien- ja vaatimusten kiristyminen sekä muutoksen nopeutuminen luovat yrityksille jatkuvasti muuttuvia haasteita ja riskejä. Niiden hallitseminen on entistä tärkeämpää, jotta yritys voi menestyä ja kehittyä. Kyberriskien, ja niiden hallinnan, on oltava korkealla jokaisen menestystä tavoittelevan yrityksen prioriteettilistalla. Deloitte tarjoaa minulle globaalisti johtavana kyberturvallisuuden konsultointitalona mahdollisuuden palvella asiakkaita kattavasti ja laadukkaasti kyberturvallisuuden eri osa-alueilla – aina strategioista jatkuviin palveluihin saakka,” perustelee Antti Herrala.

Lasse Ingström
Riskienhallintapalveluiden johtaja
Puh. 050 511 3856

Deloitte on yksi maailman johtavista asiantuntijayrityksistä ja tavoitteenamme on vaikuttaa asiakkaisiimme, toisiimme ja yhteiskuntaamme merkityksellisellä tavalla päivittäisen työmme kautta. Palvelemme asiakkaitamme yli 150 maassa tilintarkastuksella, vero- ja lakipalveluilla, liikkeenjohdon konsultoinnilla, riskienhallinnalla ja yritysjärjestelypalveluilla. Suomen 500 deloittelaista tuovat asiakkaillemme globaalia osaamista yli 260 000 kollegan kanssa. www.deloitte.fi