Deloitte yhdistää yhdeksän Euroopan maata Deloitte North West Europe -yhtiöksi ja investoi 200 miljoonaa euroa lisää

• Investointi on asiakaslähtöinen ja kohdistuu asiantuntijoiden ja tiimien rekrytointeihin ja kehittämiseen sekä yrityshankintoihin
  • Deloitte North West Europe tuo yhteen 5 miljardin euron liikevaihdon ja 28 000 asiantuntijaa Pohjois- ja Länsi-Euroopassa

Globaali asiantuntijapalveluyritys Deloitte yhdistää paikalliset yhtiönsä Belgiassa, Hollannissa, Islannissa, Iso-Britanniassa, Norjassa, Suomessa, Sveitsissä, Ruotsissa ja Tanskassa Deloitte North West Europe -yhtiöksi. Seuraavan kolmen vuoden aikana Deloitte investoi 200 miljoonaa euroa lisää kasvattaakseen eri alojen kyvykkyyksiään ja palveluitaan niin globaaleille kuin paikallisille yksityisen ja julkisen sektorin asiakkailleen. Tavoitteena on myös luoda entistä parempia kehittymismahdollisuuksia uuden Deloitte North West Europen 28 000 asiantuntijalle.

“Palvelemme strategiamme mukaisesti asiakkaitamme saumattomasti yhtenä globaalina Deloittena. Vahvistamme nyt kyvykkyyksiämme, osaamisiamme ja näkemystämme ja investoimme yhdessä niihin alueisiin, jotka edistävät asiakkaidemme menestystä eniten”, sanoo Punit Renjen, Deloitten globaali toimitusjohtaja.

Deloitte North West Europe yhdistää yhdeksän maan laajan ja syvällisen asiantuntijuuden. “Yhdistämme voimamme ja osaamisemme luodaksemme asiakkaillemme, omille ihmisillemme ja yhteiskunnalle positiivista ja merkityksellistä vaikutusta. Asiakkaidemme haasteet liittyvät yhä vahvemmin globalisaatioon, kasvuun ja liiketoiminnan digitalisaatioon. Markkinat edellyttävät asiakkailtamme – ja myös meiltä itseltämme - ennennäkemätöntä muutoskykyä. Tässä pystymme auttamaan asiakkaitamme parhaiten yhdistämällä voimamme uudella tavalla ja kasvatamme esimerkiksi analytiikkaan, digitaalisuuteen ja kyberturvallisuuteen liittyviä palveluita. Deloitte North West Europe -fuusio tarjoaa myös asiantuntijoillemme uudenlaisia urakehitysmahdollisuuksia ja varmistaa asiakkaillemme aina parhaat osaajat. Tästä tulee upea matka”, sanoo Tomi Pitkänen, Deloitten toimitusjohtaja Suomessa.

Deloitte North West Europe aloittaa 1.6.2017.

Tomi Pitkänen
tomi.pitkanen@deloitte.fi

Anne Alarotu
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
anne.alarotu@deloitte.fi

Deloitte North West Europe tuo yhteen 5 miljardin euron liikevaihdon ja 28 000 asiantuntijaa Pohjois- ja Länsi-Euroopassa.

Tomi Pitkänen