Brendan Harris nimitetty Fazer Lifestyle Foodsin toimitusjohtajaksi

Osana kasvu- ja kansainvälistymisstrategiaansa Fazer-konserni ostaa Pohjoismaiden johtavan smoothiebrändin Frooshin. Strategisesti Frooshin osto sopii täydellisesti Fazerin kasvu- ja kansainvälistymissuunnitelmiin.

Froosh tulee osaksi Fazer Lifestyle Foods -liiketoiminta-aluetta, missä sen pohjalle rakentuu terveellisten hedelmäpohjaisten tuotteiden tarjooma. Fazer Lifestyle Foodsiin kuuluvat Frooshin lisäksi Fazer Mylly (ml. aamiaistuotteet, kuten puurot ja myslit) sekä Bioferme (Yosa-tuotteet).

Frooshin toimitusjohtaja Brendan Harris on nimitetty Fazer Lifestyle Foodsin toimitusjohtajaksi ja tehtävään Executive Vice President, Fazer-konserni. Hän on myös Fazer-konsernin johtoryhmän jäsen.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.