• HKFoods/

HKScanin hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus 2022 julkaistu

HKScan Oyj, pörssitiedote 21.2.2023 klo 15.30

HKScan julkaisi 9.2.2023 tilinpäätöstiedotteensa liitteenä vuoden 2022 hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen pdf-versiona ennen ESEF-tilinpäätöstä arvopaperimarkkinalain 7. luvun 8§ mukaisesti. Tällä pörssitiedotteella HKScan julkaisee saman aineiston uudelleen oikeassa tiedoteluokassa ”Tilinpäätös ja toimintakertomus”.

Tilintarkastuskertomus sisältää lisätiedon toiminnan jatkuvuuteen liittyvästä olennaisesta epävarmuudesta. Tilintarkastajat kiinnittävät huomiota konsernitilinpäätöksen laatimisperiaatteen kohdassa ”Oletus toiminnan jatkuvuudesta” annettuihin kuvauksiin epävarmuustekijöistä, jotka voivat johtaa kovenanttien rikkoutumiseen.

HKScan julkaisee hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen taitettuna pdf-tiedostona sekä European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena xHTML-tiedostona viikolla 11/2023.

Jyrki Paappa
Talousjohtaja

Lisätietoja:
Jyrki Paappa, talousjohtaja, puh. 050 556 6512
HKScan Media Service Desk, p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

110 vuoden kokemuksella me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi ja Tanska, missä noin 5400 ammattilaistamme valmistaa vastuullista ja paikallisesti tuotettua ruokaa kuluttajien erilaisiin ruokahetkiin. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via® Scan®, Pärsons® ja Rose®. Kehitämme ilmastoystävällisempää tapaa tuottaa ruokaa ja Zero Carbon -tavoitteemme on hiilineutraali ruokaketju vuoden 2040 loppuun mennessä. Pörssilistatun HKScanin jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2022 oli yli 1,8 miljardia euroa. www.hkscan.com

Keskeinen media