Hyundailta markkinoiden kattavin takuu

Hyundain takuu on perinteisesti ollut markkinoiden kattavin – viisi vuotta ilman kilometrirajoitusta. Entistäkin kattavampi – seitsemän vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta – myönnettiin suositulle Hyundai i30 -mallistolle helmikuussa 2018. 1.9.2018 alkaen Hyundai myöntää koko uudelle mallistolleen peräti seitsemän vuoden takuun, edelleen ilman kilometrirajoitusta. Pidennetty jatkotakuu on voimassa mallivuoden 2019 autoista alkaen.

– Hyundai haluaa tarjota asiakkailleen Suomessa loistavia autojamme vastaavan loistavan takuun, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka. – Asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä alkuvuodesta aloitettuun i30-malliston seitsemän vuoden takuuseen, joten päätimme nyt malliston laajentuessa ja uudistuessa laajentaa myös takuutamme. Seitsemän vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta viestii autojemme luotettavuudesta.

Euroopan tuorein automallisto

Hyundai esittelee Euroopan tuoreimman automalliston uusimalla vuoden 2018 aikana 90 % mallistostaan. Esimerkiksi uusi i20 ja uusi Tucson ovat juuri saapuneet Suomeen. Syksyllä odotellaan vielä kiinnostavia uutuuksia, kuten täyssähköistä kompaktia SUV-mallia Kona electriciä, täysin uutta lippulaivamallia Santa Fetä sekä uudistuvaa i30-mallistoa.

– Hyundain mallisto on nyt todella kattava ja monipuolinen, ja uutuusmalleja tulee paljon juuri nyt. Automme ovat laadukkaita ja pidettyjä, niissä yhdistyvät eurooppalainen ja korealainen osaaminen, Kurikka kertoo.

Hyundai pyrkii myös vahvistamaan asemaansa ekologisen liikkumisen edelläkävijänä ja kehittää jatkuvasti tuotevalikoimaansa ajoneuvoilla, jotka auttavat rakentamaan kestävän kehityksen ratkaisuja. Ekoautojen lisäksi Hyundai-mallisto rakentuu kattavasta SUV-mallistosta, suositusta i-mallistosta sekä suorituskykyisestä N-mallistosta. Uusi i30 Fastback N saa maailman ensi-iltansa Pariisin autonäyttelyssä lokakuussa 2018.

Pikafaktat

Hyundain takuu on perinteisesti ollut markkinoiden kattavin. 1.9.2018 alkaen Hyundai myöntää koko uudelle mallistolleen peräti seitsemän vuoden takuun ilman kilometrirajoitusta.

Lainaukset

Hyundai haluaa tarjota asiakkailleen Suomessa loistavia autojamme vastaavan loistavan takuun, kertoo Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka. Seitsemän vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta viestii autojemme luotettavuudesta.
Esa Kurikka, toimitusjohtaja, Hyundai Motor Finland