Puhtaiden linjojen Hyundai 『 45 』 - sähköautokonsepti Frankfurtin autonäyttelyssä

• Uusi täyssähköinen konseptiauto antaa viitteitä tulevaisuuden Hyundai-sähköautoista

Hyundai esittelee Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä IAA:ssa sähköistä tulevaisuuttaan. Täyssähköinen konseptiauto45on saanut inspiraationsa 1970-luvulta Hyundain ensimmäisestä mallista, ja sitä voidaan pitää Hyundain tulevaisuuden sähköautojen suunnittelussa symbolisena virstanpylväänä.

Uusi konseptiauto korostaa eteenpäin kulkevaa design-suuntaa yhdistyen Hyundain aiemmin esittelemään aistikkaan urheilulliseen muotokieleen. Konseptiauto45vetoaa tunteisiin. Urheilullisuus toteutuu mallissa innovatiivisina liikkumisen ratkaisuina. Hyundain esittelemä muotoilufilosofia ei kikkaile, vaan iloitsee alkuperäisen Hyundai Ponyn puhtaista linjoista ja minimalistisesta muotokielestä.

Hyundai45- konseptiauto esitellään 10.9.2019 Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä IAA:ssa kello 9.25 CEST hallissa 11. Hyundain osaston teemana on Style Set Free -konsepti, joka esittelee useita erilaisia tulevaisuuden ajoneuvoteknologian innovaatioita ja yhdistää elämäntyylin osaksi tulevaisuuden liikkumista.

Frankfurt IAA

Frankfurtin kansainvälinen autonäyttely, IAA, on maailman suurin autonäyttely. Se järjestetään joka toinen vuosi Saksan Frankfurtissa. Hyundain suunnittelu-, tutkimus ja tuotekehitys- ja testaustoiminnot, Hyundai Motorsportin päätoimipaikka sekä Hyundain kaupallinen toiminta sijaitsevat kaikki Frankfurtin alueella. Tänä vuonna IAA järjestetään 68. kerran. Lehdistöpäivät ovat 10.-11.9. ja yleisölle tapahtuma on avoinna 12.-22.9.2019.