Apetit Kala ja ISS yhteistyöhön Kuopiossa

Apetit Kala on valinnut ISS Palvelut vastaamaan Kuopion tuotantolaitoksen elintarvikehygieniatilojen puhtaanpidosta ja toimistotilojen siivouksesta. Palvelun lähtökohtana on asiakkaan tuotantoprosessien erinomainen tuntemus sekä prosessien mukaan räätälöidyt hygienia- ja palveluratkaisut.

ISS:n elintarviketeollisuuden palvelut on erikoistunut elintarviketeollisuuden yritysten tuotantotilojen ja -laitteiden siivouspalveluihin ja tuotantohygienian ylläpitoon.

– Olemme edelläkävijä elintarvikealan puhtaanapidossa. Voimme tarjota Apetit Kalalle tuotantotilojen hygienian ylläpidon lisäksi monipuolisia lisäpalveluja, jotka tukevat heidän toimintaansa. Elintarvikealalla hygienia on tuotantoprosessin keskiössä. Tämä on selvää myös koulutetuille työntekijöillemme, jotka huolehtivat tuotantolaitteiden ja -tilojen puhtaudesta Apetit Kalan Kuopion tuotantolaitoksessa. Tunnemme ja kannamme vastuumme ja olemme aloittaneet toiminnan huolellisella perehdytyksellä, ISS Palveluiden palvelujohtaja Pia Sirviö kertoo.

Suomen lisäksi ISS:llä on vahva ja innovatiivinen elintarviketeollisuuden osaaminen myös muissa Pohjoismaissa. ISS hyödyntää alan uusinta tekniikkaa, ja tietotaito tuodaan osaksi pesu- ja puhtaanapitoprosesseja. Yhdessä asiakkaan kanssa suunnitellut palveluiden sisällöt hyödyttävät sekä asiakasyritystä että ympäristöä.

Palvelutuotanto Apetit Kalan Kuopion tuotantolaitoksella käynnistyi elokuussa ja se työllistää 10 ISS:läistä. Sopimus on voimassa toistaiseksi.

Lisätiedot:

ISS Palvelut Oy
Palvelujohtaja Pia sirviö
pia.sirvio@iss.fi

Apetit Kala Oy on vuonna 1992 perustettu kalanjalostusta ja kalan tukku- ja vähittäiskauppaa maanlaajuisesti harjoittava yritys, joka valmistaa tuoretta ja pakastekalaa sekä kalajalosteita Apetit tuotemerkillä.  Apetit Kala työllistää noin 320 henkilöä. www.apetitammattilaiset.fi

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus- ja ruokailupalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

ISS Palveluiden palvelujohtaja Pia Sirviö