ISS mukana Earth Hourissa

ISS Palvelut osallistuu WWF:n järjestämään Earth Houriin 28. maaliskuuta. Sammuttamalla valomme päätoimipisteissämme tuomme esiin ympäristövastuumme ja halumme olla mukana maailman laajuisessa ilmastokampanjassa.

ISS sammuttaa valot kampanjassa mukana olevissa toimipisteissään koko viikonlopun ajaksi ja kannustaa henkilökuntaansa osallistumaan Earth Hour -tapahtumaan.

Earth Hour on WWF:n järjestämä maailmanlaajuinen ilmastotempaus, jossa miljoonat ihmiset sammuttavat valot samaan aikaan tunnin ajaksi. Tämän vuoden  Earth Hour järjestetään lauantaina 28. maaliskuuta kello 20.30–21.30.

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com