ISS:n toiminnan tarkoitus on tehdä maailmasta toimiva

Osana ISS:n globaalia brändiuudistusta ISS Suomi julkistaa tänään 8.9. uuden ilmeensä ja toimintansa tarkoituksen kiteyttävän tunnuslauseen. Teemme maailmasta toimivan luomalla tiloja, joissa on hyvä olla.

Uudistuksen myötä ISS siirtyy entistäkin voimakkaammin viestimään niistä tuottavuutta, viihtyvyyttä, arjen helppoutta ja osaavan työvoiman saatavuutta tukevista vaikutuksista, joita yhtiön laajalla kiinteistöpalveluvalikoimalla on niin asiakkaisiin kuin asiakkaiden asiakkaisiin – kaikkiin kiinteistön käyttäjiin. Palvelukokonaisuus muodostuu jatkossakin siivouksesta, ravintoloista, turvallisuus- ja teknisistä palveluista sekä aula- ja työpaikkapalveluista. Näistä yhtiö suunnittelee asiakkaan kumppanina toimivimman kokonaisuuden.

Samalla ISS kirkastaa vastuullisuusviestintäänsä. Teemme maailmasta toimivan vastuullisilla palveluilla. ISS Suomen ilmastotavoitteena on olla hiilineutraali vuonna 2035.

Yhtiö on tehnyt palveluidensa hiilijalanjälkilaskennan ja sen pohjalta syyskuussa julkaistavan hiilitiekartan, jonka ohjaamana hiilineutraaliustavoitetta kohti kuljetaan. Vaikuttavuutta yhtiön hiilitiekarttaan tuovat palveluiden hiilikädenjälkitoimenpiteet, joilla tuetaan asiakkaiden ilmastotavoitteita.

ISS Suomen uudistetut internetsivut avautuvat tiistain 8.9. aikana osoitteessa iss.fi.

Director Communications, ISS Palvelut

linkedin.com/in/tiiasoininen/
twitter: @tiiasoininen

ISS Palvelut luo kestävää hyvinvointia kiinteistöille ja niiden käyttäjille ja siten laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Olemme yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Kokonaispalvelumme muodostuu siivous-, ravintola-, turvallisuus-, työpaikka- ja teknisistä palveluista. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 421 miljoonaa euroa ja henkilöstömme vahvuus 7 956. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia. www.iss.fi, www.issworld.com.