Easydes - väliaikainen tulppamuutos

Kevään aikana, helmikuusta 2019 lähtien valmistetuissa Easydes 500 ml pulloissa on poikkeuksellisesti keinutulpan sijasta flippimallinen tulppa.

Syynä tähän on se, että olemme havainneet laatupoikkeaman viimeisimmässä ostamassamme keinutulppaerässä. Tulpissa havaittiin vuotoriski, eikä tätä tulppaerää hyväksytty käyttöön. Koska erän tulpat eivät ole kansiosaltaan riittävän tiiviitä, ne saattaisivat vuotaa kuljetuksen aikana.

Kun tulppien laatupoikkeaman syy on korjattu ja pakkausmateriaalivalmistaja pystyy taas toimittamaan laatukriteeriemme mukaisia keinutulppia, otamme ne jälleen käyttöön. Muutos on väliaikainen, mutta valitettavasti asian selvitys on vielä kesken.

Toivomme, ettei tämä väliaikainen muutos aiheuta haittaa toiminnallenne. Lääkinnällisten laitteiden turvallisuus ja riskien arviointi koostuu monesta asiasta. Pakkauksien toimivuus on yksi osa tätä kokonaisuutta.

Yhteistyöterveisin,

Päivi Godden
Liiketoiminnan kehityspäällikkö
Kiilto

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.