Glutaarialdehydipitoisten tuotteiden tuotemuutos

Tuotevalikoimamme on uudistumassa glutaarialdehydipitoisten tuotteiden osalta. Tämä vaikuttaa myös endoskooppien koneellisessa desinfektiossa käytettävään tuotteeseemme.

Erihyd Termo 5 L Desinfektioaineen (tuotekoodi 8140) korvaa Thermoton Desinfektant (tuotekoodi 8142), jonka valmistaja on saksalainen Dr. Schumacher GmbH.

Thermoton Desinfektant on lääkinnällisten laitteiden direktiivin mukainen, CE-merkitty (luokka IIb, NB-nro 0482) ja sen käyttöominaisuudet ovat Erihyd Termoa vastaavat. Käyttöön otettaessa annostus ei muutu, eikä muutos edellytä endoskooppien pesu-desinfektiokoneen erillistä kalibrointia.

Tarkemmat tiedot ja käyttöohjeet löytyvät Thermoton Desinfektant -tuotteen tuotesivulta ja tuotetiedotteesta.

Thermoton Desinfektant on jo saatavilla logistiikkakeskuksestamme. Erihyd Termo Desinfektioaine on valikoimassamme vielä, mutta tulee loppumaan vuoden 2017 aikana.

Lisätietoja tästä tuotteesta ja tuotevalikoimastamme saatte myös alueenne puhtaus- ja hygienia-asiantuntijalta.