Kokeile näitä! Terveysalan suosikkiuutuudet

Kuusiolinnan Terveyden hygieniahoitaja Raija Uusi-Hakimo luottaa Kiillon uutuustuotteisiin.

- Saamme tietoa työtämme helpottavista uutuustuotteista etujunassa, ja olemme olleet kokeilemiimme tuotteisiin tyytyväisiä, Uusi-Hakimo kertoo.

- Olemme myös olleet erittän tyytyväisiä Kiillon aktiiviseen ja oma-aloitteiseen palveluun sekä asiantuntevaan apuun, hän kiittää Kuusiolinnan omaa puhtaus- ja hygienia-asiantuntijaa, Kiillon Kaisa Sairasta.

Erisan Oxy+

Desinfektioaine

Tämä kätevä ja monikäyttöinen desinfioiva pesuaine sopii esimerkiksi pintapuhdistukseen, mutta myös sekä instrumenttien että pyykin desinfiointiin.

Kuusiolinnan jokaisessa yksikössä ei ole desinfioivia koneita, ja niissä Erisan Oxy+ on tarjonnut helpon tavan desinfioida pyykit ja desinfiointia tarvitsevat välineet tehokkaasti ja vaivattomasti.

Pussin sisältämät rakeet liuotetaan veteen, jolloin tuotteen desinfektioteho aktivoituu. Erisan Oxy+ -käyttölaimennos on turvallinen tapa huolehtia mm. välineiden ja pyykin desinfektiosta.

NocoSpray

Desinfiointilaite

Kiillon vetyperoksidikuivahöyryä käyttävä desinfiointilaite on noussut Kuusiolinnassa hittituotteeksi: se on koettu erittäin hyväksi infektioiden leviämistä ehkäiseväksi menetelmäksi Kuusiolinnan eri yksiköissä.

- Saimme olla ensimmäisten joukossa ottamassa käyttöön tätä uudenlaista laitetta, joka mm. ennaltaehkäisee noro-viruksen leviämistä ja tuo merkittävää apua epidemioiden taltuttamiseen, hygieniahoitaja Raija Uusi-Hakimo kertoo.

- Meillä hoidetaan usein myös eristyspotilaita, ja NocoSprayn avulla on helppo desinfioida eristystilat loppusiivouksen yhteydessä.

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.