Lidl järjestää Twitter-chatin nuukailusta ke 12.6. klo 14 – miten hiilijalanjälki nollataan?

Hävikki ja energiankulutus alas, kiertotalous ylös, hiilijalanjälki nollaan! Mutta miten? Keskiviikkona 12.6. klo 1415 järjestämme Twitterissä tiiviin chatin, jossa keskustellaan nuukailusta.

Meille Lidlissä nuukailu on sitä, että hyvää ei kannata heittää hukkaan – olipa kyse ruuasta, energiasta, muovista tai muista materiaaleista. Kukkaro ja luonto kiittävät.

Twitter-chatissa esitämme Twitter-tilillämme @LidlSuomi tunnin aikana seitsemän kysymystä hävikistä, energiankulutuksesta, materiaalitehokkuudesta, kierrätyksestä, hiilijalanjäljestä ja ruokakaupan tulevaisuudesta. Keskustelijat vastaavat kysymyksiin käyttäen tunnistetta #nuukailuchat.

Keskustelussa ovat edustettuina ainakin Sitra, Luke, Motiva, SYKE (Circwaste-hanke), Suomen Pakkauskierrätys Rinki, Marttaliitto, PTY ja ETL.

Nuukailuchattia pääsee seuraamaan ja siihen voi osallistua kirjautumalla Twitteriin 12.6. klo 14 ja hakemalla avainsanaa #nuukailuchat. Tarkemmat ohjeet chattiin ja kysymykset löytyvät täältä.

Tervetuloa mukaan!

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 186 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.