Ovako-brändi uudistuu

Ovako, jolla on 500-vuotiset perinteet teräksenvalmistuksessa, astuu rohkeasti tulevaisuuteen. Esittelemme muutoksen – freesatun brändimme ja logomme uudistuksen – Ruotsissa 14.–16.11.2023 järjestettävillä Elmia Subcontractor -messuilla.

Historiamme, joka ulottuu vuosisatojen taakse, on muokannut paitsi brändiämme, myös koko teräsmaailmaa. Siirtyessämme uuteen aikakauteen kestävä kehitys ottaa pääroolin: lupaamme huolehtia planeetastamme ja sen tulevista sukupolvista, ja työtämme ohjaavat kiertotalous sekä hiilineutraalisuus.

Yhdessä asiakkaidemme, kumppaneidemme ja omistajiemme kanssa olemme edelläkävijöitä ja määrittelemme uudelleen korkealaatuisen konepajateräksen standardit. Me Ovakolla emme valmista vain terästä, vaan me muovaamme tulevaisuutta korostaen vastuullisuutta, yhteistyötä sekä terästä suurempia innovaatioita.

Ovako toimii inspiraation lähteenä sekä antaa teräkselle uuden merkityksen kestävyyden ja laadun kautta. Logomme uudistus symboloi arvojamme, omistautumistamme ja sitoutumistamme korkealaatuisen teräksen kestävään tulevaisuuteen. Ole mukana, kun kirjoitamme Ovakon tarinaan seuraavan luvun, jossa perinteet kohtaavat tulevaisuuden.