Tietoa Ovakon kolmannes neljänneksen osavuosikatsauksesta

Ovako julkaisee kolmannes neljänneksen osavuosikatsauksensa lokakuu 28. päivä 2016 klo 8.30 Suomen aikaa.

Samana illtapäivänä klo 16.00 Suomen aikaa järjestetään puhelinkonferenssi, joka on tarkoitettu Ovakon senior security -joukkovelkakirjoja omistaville sijoittajille.

Vuoden 2016 kolmannes neljänneksen osavuosikatsauksen esittelee Ovakon talousjohtaja (CFO) Johan Ryrberg.

Puhelinkonferenssin esitysmateriaali on ladattavissa osoitteessa:

Puhelinkonferenssin kirjautumistunnukset saa ilmoittautumalla:

Lehdistötiedotteet ja muut tiedotteet pyydetään tilaamaan ilmoittautumalla Ovakon postituslistalle kotisivuillamme:

Oskar Bosson, Head of Group Communication, +46 (0)8 622 13 16
Nicholas Källsäter, Head of Group Business Control, +46 (0)8 622 13 23

Ovako kehittää teknisesti korkeatasoisia teräsratkaisuja kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuudessa toimiville asiakkailleen yhteistyössä näiden kanssa. Teräksemme tekee asiakkaidemme lopputuotteista kestävämpiä ja pidentää niiden käyttöikää – se merkitsee viime kädessä älykkäämpiä, vähemmän energiaa kuluttavia ja ympäristöystävällisempiä tuotteita.

Tuotantomme pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovako on edustettuna yli 30 maassa, ja yhtiöllä on myyntikonttoreita Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Vuonna 2015 Ovakon liikevaihto oli 834 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa 2 905. Lisätietoja internet-sivustoltamme osoitteesta www.ovako.com