Tietoa Ovakon osavuosikatsauksesta 1.1.–31.3.2015

Ovako julkaisee ensimmäisen neljänneksen osavuosikatsauksen 28. huhtikuuta 2015 klo 08.30 Suomen aikaa.

Samana iltapäivänä klo 16.00 Suomen aikaa järjestetään puhelinkonferenssi, joka on tarkoitettu Ovakon senior security -joukkovelkakirjoihin sijoittaneille.

Ensimmäisen vuosineljänneksen 2015 osavuosikatsauksen esittelee Ovakon talousjohtaja Marcus Hedblom.

Esitysmateriaalit tulevat saataville yhtiön kotisivuille http://www.ovako.com/en/Financial-information/Information-to-Bond-Investors/

Puhelinkonferenssin kirjautumistunnukset saa ilmoittautumalla: http://emea.directeventreg.com/registration/26190908

Lehdistötiedotteet ja muut tiedotteet pyydetään tilaamaan ilmoittautumalla Ovakon postituslistalle kotisivuillamme:

Ovako on johtava eurooppalainen koneenrakennusterästen valmistaja, jonka asiakkaita ovat kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuus. Tuotannon pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovako on edustettuna yli 30 maassa, ja yhtiöllä on myyntikonttoreita Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Vuonna 2014 Ovakon liikevaihto oli 862 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa 2 925. Lisätietoja internet-sivustoltamme osoitteesta www.ovako.com.