PostNord julkistaa 3D-portaalin tarvepohjaiselle 3D-solutions-palvelulle

PostNord Group on johtava viestintä- ja logistiikkaratkaisujen tarjoaja Pohjoismaiden alueella. Nyt yritys ottaa seuraavan askeleen 3D-investoinneissaan julkistamalla 3D-portaalin tytäryhtiönsä PostNord Strålforsin kautta.

PostNord siirtyi aiemmin tänä vuonna 3D-markkinoille hankittuaan Stratasys J750 -tulostimen. Sony Mobilen kanssa solmitun yhteistyön myötä PostNord käyttää tulostinta App 3D Creatorin kanssa pienoisveistosten tuotantoon.

Seuraava vaihe on yritysasiakkaille ja yritykseltä yritykselle -markkinointiin tarkoitetun 3D-portaalin julkistaminen. Alusta on kehitetty yhdessä 3YOURMIND-kumppanin kanssa, ja se mahdollistaa saumattoman tuotannon pilvipohjaisessa ratkaisussa.

- Olemme erittäin iloisia 3D-portaalimme julkistuksesta. Tämä askel helpottaa jalansijan saamista 3D-markkinoilla”, kertoo Ylva Ekborn, PostNord Strålfors Groupin toimitusjohtaja.

3D-portaali on projektityökalu, jonka avulla voidaan työskennellä salatussa ympäristössä koko ketjun ajan ideasta tarvepohjaiseen 3D-tuotantoon. Tarvittaessa käytettävissä on myös 3D-asiantuntijoita, jotka antavat neuvoja ja auttavat luomaan CAD-luonnoksia.

- PostNord Strålfors haluaa olla asiakkaan digitalisaatiokumppani. Näin ollen meidän on oltava kehityksen kärjessä ja hyödynnettävä digitaalisen kehityksen luomia mahdollisuuksia. Julkaistuamme 3D-investointimme vuoden alussa olemme saaneet myönteistä palautetta. Yhä useammat yritykset tutkivat selvästikin mahdollisuuksia yhdistää 3D-ratkaisut liiketoimintaansa”, Ylva Ekborn sanoo puheenvuoronsa päätteeksi.

Aloita 3D-portaalin käyttö osoitteessa https://3d.postnordstralfors.com/en/

Lisätietoja 3D-solutions-palvelustamme on osoitteessa https://www.stralfors.fi/3d-solutions

PostNord ja PostNord Strålfors

Me toimitamme! PostNord on johtava viestintä- ja logistiikkapalvelujen tarjoaja Pohjoismaiden alueella sekä Pohjoismaiden ja muun maailman välillä. Huolehdimme kotitalouksien ja yritysten postipalveluista Ruotsissa ja Tanskassa. Vahvan osaamisemme ja jakeluverkostomme avulla kehitämme pohjoismaisia vaihtoehtoja tulevaisuuden viestintää, verkkokauppaa, jakelua ja logistiikkaa varten. Vuonna 2017 konsernilla oli noin 31 000 työntekijää, ja sen liikevaihto oli runsaat 37 miljardia Ruotsin kruunua. Emoyhtiö PostNord AB on ruotsalainen julkinen osakeyhtiö, jonka pääkonttori on Ruotsin Solnassa. Lue lisää osoitteesta www.postnord.com

PostNord Strålforsin kehittämien ja tarjoamien viestintäratkaisujen avulla yritykset, joilla on paljon asiakkaita ja toimittajia, saavat aivan uusia mahdollisuuksia entistä vahvempien ja henkilökohtaisempien asiakassuhteiden luomiseen. Digitaalisen alustamme avulla mahdollistamme saumattoman viestinnän riippumatta vastaanottajan käyttämästä kanavasta. PostNord Strålfors on osa PostNord-konsernia, joka on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja logistiikkapalvelujen tarjoaja. PostNord Strålforsilla on yhteensä 750 työntekijää Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa, ja sen liikevaihto oli 2,1 miljardia Ruotsin kruunua vuonna 2017. Lisätietoja PostNord Strålforsista.