PostNord lanserer 3D Portal for 3D-løsninger on-demand

PostNord Group, den ledende leverandøren av kommunikasjons- og logistikkløsninger i Norden, tar neste skritt innen 3D-investering og lanserer en 3D Portal via sitt datterselskap PostNord Strålfors.

PostNord entret tidligere i år 3D-markedet ved å kjøpe en Stratasys J750, innlede et samarbeid med Sony Mobile samt med appen 3D Creator for printproduksjon av figuriner.

Neste skritt er lanseringen av en 3D Portal for bedriftskunder og B2B-markedet. Plattformen er utviklet i samarbeid med partneren 3YOURMIND og muliggjør sømløs produksjon i en skybasert løsning.

- Vi er utrolig glade over å kunne lansere vår egen 3D-portal. Det er et skritt nærmere å gjøre 3D-markedet mer tilgjengelig på en enkel måte», sier Ylva Ekborn, CEO PostNord Strålfors Group.

3D-portalen er et prosjektverktøy som gjør at du kan arbeide med hele kjeden i et kryptert miljø – fra idé til 3D-produksjon on-demand. Ved behov har du også tilgang til 3D-ekspertise for å be om råd eller lage CAD-tegninger.

- PostNord Strålfors har som mål å være kundenes digitaliseringspartner, noe som betyr at vi må være i forkant og utnytte mulighetene som den digitale utviklingen gir. Siden vi lanserte vår 3D-investering på begynnelsen av året, har vi fått positive reaksjoner, og det er tydelig at flere og flere selskaper utforsker mulighetene til å integrere 3D-løsninger i sin virksomhet», avslutter Ylva Ekborn.

For å komme i gang med 3D-portalen går du til: https://3d.postnordstralfors.com/en/

For å få vite mer om våre 3D-løsninger går du til: https://www.stralfors.no/3d-solutions

Om PostNord og PostNord Strålfors

Vi leverer! PostNord er den ledende leverandøren av kommunikasjons- og logistikkløsninger til, fra og i Norden. Vi sikrer også posttjenesten til privatpersoner og bedrifter i Sverige og Danmark. Med vår ekspertise og omfattende distribusjonsnettverk utvikler vi løsninger for morgendagens kommunikasjon, netthandel, distribusjon og logistikk i Norden. I 2017 hadde konsernet rundt 31 000 ansatte og en omsetning på i overkant av SEK 37 milliarder. Morselskapet, PostNord AB, er et svensk aksjeselskap med hovedkontor i Solna, Sverige. Besøk oss på www.postnord.com

PostNord Strålfors utvikler og leverer kommunikasjonsløsninger som gir selskaper med mange kunder og leverandører helt nye muligheter til å skape sterkere og mer personlige kunderelasjoner. Med vår digitale plattform leverer vi sømløs kommunikasjon, uavhengig av hvilken kanal mottakeren ønsker. PostNord Strålfors er en del av PostNord-konsernet, den ledende leverandøren av kommunikasjons- og logistikktjenester i Norden. PostNord Strålfors driver virksomhet i Sverige, Norge, Danmark og Finland, der våre 750 ansatte står for en omsetning på SEK 2,1 milliarder (2017). Les mer om PostNord Strålfors.