PostNord lancerer 3D Portal til on demand 3D Solutions

Report this content

PostNord-koncernen, den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden, tager det næste skridt inden for 3D investering og lancerer en 3D Portal via datterselskabet PostNord Strålfors.

PostNord gik tidligere i år ind på 3D markedet ved at købe en Stratasys J750 og i forbindelse med Sony Mobile-samarbejdet og appen 3D Creator til print af små genstande.

Næste skridt er at lancere en 3D Portal til erhvervskunder og B2B-markedet. Platformen er udviklet sammen med partneren 3YOURMIND og giver mulighed for sømløs produktion i en cloud-baseret løsning.

- Vi er meget glade for at kunne lancere vores 3D Portal. Det er det næste skridt på vejen mod at gøre 3D-markedet mere tilgængeligt på en nem måde, siger Ylva Ekborn, administrerende direktør i PostNord Strålfors.

3D Portalen er et projektværktøj, som gør det muligt at arbejde i et krypteret miljø med hele kæden fra idé til 3D produktion on demand. Den giver også adgang til 3D ekspertise inden for rådgivning om og fremstilling af CAD-blåtryk.

- PostNord Strålfors ønsker at være kundernes digitaliseringspartner. Derfor skal vi være på forkant og udnytte de muligheder, den digitale udvikling giver. Siden vi foretog vores 3D-investering i begyndelsen af året, har vi fået positiv feedback, og det er tydeligt, at stadig flere virksomheder undersøger mulighederne for at anvende 3D-løsninger, slutter Ylva Ekborn.

Kom i gang med 3D-portalen på: https://3d.postnordstralfors.com/en/

Få mere at vide om vores 3D-løsninger på: https://www.stralfors.dk/3d-solutions

Om PostNord og PostNord Strålfors

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2017 havde koncernen ca. 31.000 medarbejdere og en omsætning på ca. 37 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna. Besøg os på www.postnord.com

PostNord Strålfors udvikler og tilbyder kommunikationsløsninger, som giver virksomheder med mange kunder og leverandører helt nye muligheder for at opbygge stærkere og mere personlige kunderelationer. Ved hjælp af vores digitale platform leverer vi sømløs kommunikation, uafhængigt af hvilken kanal modtageren foretrækker. PostNord Strålfors er en del af PostNord-koncernen, den førende leverandør af kommunikations- og logistiktjenester i Norden. PostNord Strålfors driver virksomhed i Danmark, Sverige, Norge og Finland, hvor vores 750 medarbejdere opnår en omsætning på SEK 2,1 mia. (2017). Læs mere om PostNord Strålfors.