Uusi Renault TRAFIC PASSENGER pikkubussi ensiesittelyssä kuljetusnäyttelyssä 11.- 13.6.2015

Renault ja Dacia -osastolla on nähtävillä kattava valikoima eri käyttötarkoituksiin soveltuvia tavara-autoja. Suomen ensiesittelynsä näyttelyssä saa Renaultin uusi 1+8-paikkainen Trafic Passenger -pikkubussi.  Lisäksi nähtävillä on huippuvarusteltu Renault Trafic Navi+ -erikoismalli huoltoautovarustuksella, Master 2+4-paikkainen retkeilyauto, Master alusta Pajakulman jakelukorilla sekä 3-paikkainen Kangoo Express Maxi. Dacia malleina osastolla ovat Dacia Duster pakettiautoksi muunnettuna sekä Dokker Van.

Renault on vahva toimija tavara-autopuolella ja on ollut Euroopan markkinajohtaja tavara-autoissa jo 17 vuoden ajan. Mallisto on kattava ja tarjoaa monipuolisia vaihtoehtoja eri kuljetustarpeisiin. Vuoden 2015 alusta lähtien koko Renault tavara-automallistossa on 4 vuoden / 100.000 km ajoneuvotakuu ja 24h tiepalvelu on voimassa koko takuun ajan.

Trafic Passenger -pikkubussit vastaavat ajomukavuudeltaan henkilöautoa, mutta kuljetuskapasiteetiltaan ne soveltuvat esimerkiksi koulukuljetuksiin, taksiksi tai yritysten edustuskäyttöön. Renault pikkubussit valmistuvat asiakkaan käyttötarpeisiin sopiviksi jo Renaultin tehtaalla. Renault-pikkubussit ovat turvallisuuden ja mukavuuden lisäksi myös näyttävästi muotoiltuja. Lisäksi niissä on runsas varustelutaso.

Ennakkohinnat (euro6):

Passenger dCi 125 TwinTurbo L1H1                                               41 990 €
Passenger dCi 145 TwinTurbo L2H1                                               45 990 €

Uudessa Renault Traficissa on tavaratilan uudistusten ansiosta nyt luokkansa pisin kuljetustila. Myös moottorimallisto on uudistunut kahden uuden TwinTurbo-moottorin myötä. Matkustamon uusi muotoilu on suunniteltu käytännölliseksi ja mukavaksi. Siinä on henkilö- ja tila-automalleista tutut ajomukavuus, ajoasento sekä laadukas ja miellyttävä yleisilme. Kuljettajan istuimen runsaat säädöt (korkeus, etäisyys ja ristiselän tuki) sekä ohjauspyörän korkeus- ja syvyyssäätö tarjoavat mahdollisuuden säätää ajoasento mahdollisimman mukavaksi.

Nyt saatavilla myös Renault Trafic NAVI+ juhlamalli, jossa on erittäin kattava
vakiovarustelu:

- Etusumuvalot
- Ilmastointi
- Lisälämmitin ajastimella (viikkokellolla)
- Nahkaverhoiltu ohjauspyörä
- MEDIA NAV (7″ kosketusnäyttö, navigointi, radio, AUX-ja USB-liittimet, Bluetooth-musiikin suoratoistolla ja puhelin-toiminnoilla) + kaukosäädin
- Peruutustutka ja kamera
- Sade- ja valotunnistin
- Vakionopeussäädin
- Älypuhelinteline
- 12 V virranulosotto tavaratilan takapilarissa

Valittavana on neljä vaihtoehtoa, kaikki uusilla tehokkailla TwinTurbo moottoreilla:

dCi 120 TwinTurbo L1H1 5,2 m3 NAVI+                                            31 223,50 €
dCi 140 TwinTurbo L1H1 5,2 m3 NAVI+                                            32 407,95 €
dCi 120 TwinTurbo L2H1 6,0 m3 NAVI+                                            32 146,76 €
dCi 140 TwinTurbo L2H1 6,0 m3 NAVI+                                            33 247,09 €

Asiakasetu NAVI+ malleissa jopa 5 470,72 € verrattuna normaalimalliston autoihin.

Renaultin iso tavara-auto Masterissa on uudet uudet Twin Turbo –moottorit. Vaikka moottorit ovat tehokkaita (jopa 165 hv), niiden polttoaineen kulutus on saatu erittäin pieneksi. Uuden Masterin matkustusmukavuus ja turvallisuusominaisuudet ovat myös huippua, mukana on uutta teknologiaa, muun muassa uusimman sukupolven ESC, mäkilähtöavustin, Trailer Swing Assist -perävaununvakautusjärjestelmä, sekä nerokas kuolleenkulman peili.

Osastolla on nähtävillä retkeilyautoksi varusteltu versio, jonka hinnat alkaen dCi 135 L2H2 on 42 770 € (vakiovarusteinen auto sisältäen Fix-Ten perusvarustelun).

Osastolla on myös tutustuttavana Master dCi 135 TwinTurbo L3 varustettuna Pajakulman jakelukorilla. Korin koko 19,8 m3, Pituusmitta korissa 4300mm ja korkeus 2100mm.

Dacia tavara-automallisto

Nelivetoinen Dacia Duster pakettiautoksi varusteltuna on käytännöllinen vaihtoehto, kun tarvitsee normaalia henkilöautoa enemmän kuljetustilaa ja autolla pitää päästä myös haasteellisimpiin paikkoihin. 110 hv dieselmoottori on vääntävä ja neliveto toimii moitteettomasti. Kesän aikana nelivetomallisto täydentyy myös TCe 125 bensiiniturbomoottorilla.

TCe 125 S&S 4x4 Laureate         20 799 € + Dacia-pakettiautovarustus 1797 € = 22 596 €
dCi 110 4x4 Laureate                   22 555 € + Dacia-pakettiautovarustus 1797 € = 24 352 €

Dacia Dokker Van on kevyt 3,3 m3 tavara-auto, joka on erityisen käytännöllinen jakelutyössä tai esimerkiksi rakennustarvikkeiden kuljetuksissa. Lastaustilan koko, ajo-ominaisuudet ja sisätilojen helppokulkuisuus sekä käytettävyys tekevät Dacia Dokker Vanista toimivan tavara-auton. Tekniset varusteet ja sisätilan suunnittelu takaavat, että Dacia Dokker Van kestää sekä katseet että kovan käytön työmaasta riippumatta. Dacian nimi velvoittaa: luotettavuus ja lujatekoisuus vakuuttavat. Dacian perinteiseen tapaan Dokker Van tarjoaa nerokasta käytännöllisyyttä ja laadukkuutta edulliseen hintaan. Dokker Vanissa on muun Dacia malliston mukaisesti 3 vuoden / 100 000 km:n Dacia-takuu.

Kuljetusnäyttely 11.- 13.6., Renault / Dacia messuosasto 6m71, Helsingin Messukeskus.

Kellokukantie 2, 01300 Vantaa

tiedotus ja markkinointipäällikkö Riitta Leskinen