• Terratec/

Avain riidattomaan perhe-elämään. Langatonta satelliitti TV:tä koko kotitaloudessa uuden Connect N3 Digitaalisen vastaanottimen avulla.

Report this content

Mukavuus josta langattomien tietokoneiden ja matkapuhelimien käyttäjät ovat jo kauan voineet nauttia on nyt tulossa satelliittitelevisiokatselun maailmaan. Ihmiset ovat tottumassa siihen että voivat kävellä vapaasti ympäri taloa puhumassa matkapuhelimeen tai samalla kommunikoiden verkon kautta. Mutta, käyttäjä joka on halunnut seurata lautasantennin kautta vastaanotettuja TV-lähetyksiä on tähän asti ollut “sidottu”, koska viereinen koaksiaali- liittymä on ollut pakollinen. Tämä aika on nyt ohi koska tästä lähtien TV-signaalia voi levittää ympäri huushollia ilman että johtoja olisi joka puolella.

TERRATEC Electronic, multimedian toimittaja jolla on päämaja Ala-teinin provinssissa, on päästänyt markkinoille digitaalisen vastaanottimen Connect N3. Sen avulla pystyy seuraamaan satelliitti-TV-lähetyksiä missä vain talon sisätiloissa, ulkona puutarhassa tai talon lähistöllä, ilman että tarvitsisi fyysistä liittymää tai ylimääräistä tukiasemaa. Liitä vain Connect N3 lautasantenniin ja reittimeen – muuta ei tarvita jotta voisi ohjata digitaalisia TV ja radiota lähetyksiä tietokoneisiin ja kannettaviin langattoman yhteyden välityksellä. Kun Connect N3 lasketaan markkinoille maaliskuun puolessa välissä, sen hinta tulee olemaan 169 euroa.

Tämä kätevä laite lupaa huolettomampia päiviä niille jotka omistavat digitaalisen satelliittisysteemin. Tästä lähtien teininuoriso ja urheilua rakastavat isät voivat muuttaa kannettavat tietokoneensa TV-vastaanottimiksi, aina tarvittaessa. Tämän ansiosta riidaton ja rauhallinen perhe-elämä on jo melkein taattu. Huomaamaton Connect N3-boxi reitittää TV-signaalin suoraan WiFi netin kautta (WLAN), antaen käyttäjälle vapauden oleskella missä haluaa. Connect N3.n ominaisuuksiin kuuluu myös Draft N-yhteysosoite, mikä mahdollistaa langattoman yhteyden joka tekee pääsyyn asennettuun kaapelipohjaiseen verkkoon todella helpoksi. Windows Media Center mahdollistaa kaikki tarvittavat kuvannäyttötoiminnot ja ominaisuudet, joten lisää TV-ohjelmistoja ei tarvita.

Hinta ja saatavuus:

Terratec Connect N3 tulee myyntiin valikoituihin vähittäiskauppoihin ja nettikauppoihin maaliskuussa, ja vähittäismyyntihinta (sis. ALV) tulee olemaan €169.

Yksityiskohtia:

• Digitaalinen TV vastaanotin (DVB-S)
  • Langaton tapa seurata satelliitti TV:tä PC:stä tai kannettavasta.
  • Digitaalinen satelliitti TV & radio kodin omassa verkossa
  • WLAN langaton yhteyspiste olemassa olevalle verkolle
  • Yhteensopiva Microsoft Windows Media Centerin kanssa
  • IEEE 802.11 b/g/n wireless LAN standard (jopa 300 Mbps)
  • IEEE 802.3u Ethernet standard (jopa 100Mbps)

Sähkönkulutus:

• Standby ~0W
  • Idle ~3W
  • Toiminnassa ~10W

Tekstiä ja kuvia mediasivuilla osoitteessa www.terratec.com tai www.ztartitup.com/PressNews.htm. Lähetä sähköpostia, jos haluat näytekappaleen.

Mediakontaktit, pohjoismaat:

Ztartitup Nordic AB

Åke Hyppe

Disponentgatan 1

SE-112 62 Stockholm, Sverige

Puhelin: +46 8 21 57 70

Matkapuhelin: +46 70 795 84 30

Ake.hyppe@ztartitup.com

Tietoa TERRATECISTA

Nettetalin kaupungissa Reinin alueella vuonna 1994 perustettu TERRATEC Electronic hankki nopeasti jalansijan kohdemarkkinoillaan. Nykyään yhtiö on huomattava saksalainen TV-, video- ja äänikorttien valmistaja ja eräs Euroopan johtavista multimediayhtiöistä. Yhtiön tuotevalikoima sisältää tuotteita ammattimaisista PC-äänijärjestelmistä TV-/videoratkaisuihin sekä kuluttajien hifituotteisiin. Teknologian suunnannäyttäjänä TERRATEC viitoittaa suunnan kodin langattomien viihdetuotteiden, internetradioiden sekä pöytä- ja kannettavien tietokoneiden digi-tv-ratkaisujen innovaatioille.

Avainsanat: