Viking Line lahjoittaa osan risteilytuotoistaan Nenäpäivä-keräykseen

Risteily tekee hyvää. Viking Line osallistuu vuoden 2016 Nenäpäivä-kampanjaan ja lahjoittaa yhden euron jokaista matkustajaa kohden 4.–14.11.2016 Risteily tekee hyvää -kampanjansa kautta varatuista matkoista. Nenäpäivä-kampanjan tuotoilla tuetaan kaikkein heikoimmassa asemassa olevien lasten koulutusta, terveyttä, turvallisuutta ja ravinnonsaantia.

Nenäpäivä-keräys on järjestetty Suomessa jo vuodesta 2007 lähtien, ja sen tavoitteena on kerätä varoja maailman lasten auttamiseksi. Nenäpäivä-säätiö toimii kampanjatoimistona yhdeksälle järjestölle (Unicef, Punaisen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Fida, Pelastakaa Lapset, Plan, Solidaarisuus, SASK ja Suomen Lähetysseura), joiden toiminnan kautta apu ohjataan perille.

-       Tämä on meille viikingeille erityisesti sydäntä lähellä oleva avustuskohde, sillä lapset ja lapsiasiakkaat ovat meille erittäin tärkeitä. Niinpä olemme täysillä mukana kerryttämässä Nenäpäivä-pottia, ja tavoitteenamme on kerätä ainakin 15 000 euroa hyvään tarkoitukseen, toivottavasti jopa enemmän, kertoo Viking Linen markkinointipäällikkö Samuli Heiskala.

Viking Linella kampanjointi näkyy monin tavoin, niin terminaaleissa kuin itse laivoillakin. Keräykseen osallistuvan matkan voi varata Viking Linelta kampanja-aikana 4.–14.11.2016, ja matkustusaikaa on 21. joulukuuta 2016 saakka.

Christa Grönlund, Communications Manager,Finland

christa.gronlund@vikingline.com,

Samuli Heiskala, Marketing Manager

samuli.heiskala@vikingline.com,

358 9 123 5221

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea.

It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the new flagship Viking Grace.

Avainsanat:

- Tämä on meille viikingeille erityisesti sydäntä lähellä oleva avustuskohde, sillä lapset ja lapsiasiakkaat ovat meille erittäin tärkeitä. Niinpä olemme täysillä mukana kerryttämässä Nenäpäivä-pottia, ja tavoitteenamme on kerätä ainakin 15 000 euroa hyvään tarkoitukseen, toivottavasti jopa enemmän.
Viking Linen markkinointipäällikkö, Samuli Heiskala