Viking Line tuo laivoille pääsiäiskattauksen

Viking Line kattaa tänä keväänä ensimmäisen kerran pääsiäisbuffetin kaikille laivoille. Tarjolla tulee olemaan niin perinteikkäitä klassikoita kuin moderneja vaihtoehtoja, jälkiruokia unohtamatta.

Viking Linen matkustajat pääsevät nauttimaan pääsiäisruoista, kun pääsiäisbuffet rantautuu kaikkien Viking Linen laivojen seisoviin pöytiin. Uutuusbuffet on tarjolla 2.4.–16.4.2020.

Runsaasta ja monipuolisesta pääsiäisbuffetpöydästä tulee löytymään vaihtoehtoja moneen makuun. Perinteisten lammasruokien lisäksi tarjolla on myös modernimpia vaihtoehtoja, kuten piparjuurella maustettua, graavattua lammasta remouladekastikkeella sekä erilaisia kotiruokia kasvissyöjille. Jälkiruokapöydästä löytyy muun muassa mämmiä, pashaa ja brownie minisuklaamunalla.

– Risteilyjen buffetruokailu on vuodesta toiseen säilyttänyt vankan suosionsa matkustajien keskuudessa. Odotamme innolla, että saamme tarjota asiakkaillemme kauden makuelämyksiä ja ruokailukokemuksia. Omia suosikkejani pääsiäisruoista ovat muikunmätiä Västerbottensost-juustokreemillä sekä aniksen, piparjuuren ja karhunlaukkaranskankerman kanssa tarjoiltua turskaa, kertoo Viking Linen ravintolapäällikkö Janne Lindholm.

Uuden pääsiäismenun sekä jo ennestään tutun joulumenun lisäksi Viking Linen laivojen buffetpöytien antimet tulevat jatkossa päivittymään sesongin mukaan aina keväisin, kesäisin ja syksyisin. Buffetmenujen suunnittelussa huomioidaan erityisruokavaliot, ja niinpä esimerkiksi gluteenitonta, laktoositonta tai vegaanista ruokaa syövät matkustajat löytävät itselleen sopivia vaihtoehtoja.

Pääsiäisbuffet on tarjolla kaikilla Viking Linen laivoilla 2.4.–16.4.2020. Tutustu buffetin antimiin tarkemmin täällä: https://www.vikingline.fi/merella/ruoka-ja-juoma/ravintolat/the-buffet/

Christa Grönlund, tiedotuspäällikkö, Marketing Communications, christa.gronlund@vikingline.com, puh. +358 9 123 5242

Janne Lindholm, ravintolapäällikkö, janne.lindholm@vikingline.com, puh. +358 9 12 351

Johanna Boijer-Svahnström, tiedotusjohtaja, Corporate Communications, Viking Line Abp, johanna.boijer@vikingline.com, puh. +358 18 270 00

– Risteilyjen buffetruokailu on vuodesta toiseen säilyttänyt vankan suosionsa matkustajien keskuudessa. Odotamme innolla, että saamme tarjota asiakkaillemme kauden makuelämyksiä ja ruokailukokemuksia. Omia suosikkejani pääsiäisruoista ovat muikunmätiä Västerbottensost-juustokreemillä sekä aniksen, piparjuuren ja karhunlaukkaranskankerman kanssa tarjoiltua turskaa.
Janne Lindholm, Viking Linen ravintolapäällikkö