Gast Group versterk zijn Europese netwerk met vier nieuwe service centra

Report this content

Gast Group – onderdeel van de IDEX Corporation heath and science division is  leverancier van hoogwaardige compressoren en vacuüm pompen onder de merknamen GAST en JUN-AIR. Om de groeiende positie van de GAST Group en de service naar onze klanten in de Europese markt te versterken zijn vier bevoegde service centra opgezet.

Tech-Air Benelux B.V.        Benelux

Lancier Monitoring GmbH Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland

Granzow A/S          Scandinavië

Enerfluid S.A.S.        Zuid Europese landen

Klanten in Engeland en Ierland zullen blijven worden bediend vanuit het Gast Group Europees hoofdkantoor in Redditch UK.

Technici van de vier benoemde service centra zijn in de afgelopen maanden getraind in het onderhouden en servicen van zowel GAST als JUN-AIR producten. Tevens is er een ruime voorraad aan service kits en spare parts aangelegd bij de service centra.

Gast Group’s sales director Andre Goodson legt uit dat door het opzetten van vier strategisch gekozen service centra er een grote stap is genomen om klanten nog beter te kunnen ondersteunen. Betrouwbaar onderhoud en een goede afhandeling van garantie voor OEM klanten en eindgebruikers is hierdoor regionaal beschikbaar. Tevens beschikken de service centra over goed getrainde professionals die op locatie bij de klant service kunnen verlenen. Ook beschikken de service centra over leenunits die kunnen worden ingezet om het verlies aan productietijd tot een minimum te reduceren.

Met het opzetten van de vier regionale service centra bieden wij onze klanten een goede en betrouwbare ondersteuning voor de door hun gebruikte GAST en JUN-AIR producten.

Meer informatie over uw regionale service center is terug te vinden op www.jun-air.com of www.gastmfg.com.

For further information contact:
Andre Goodson, Gast Group Limited
Unit 11, The IO Centre, Nash Road, Redditch, B98 7AS. UK
Tel: 44 (0)1527 504040, Fax: 44 (0)1527 525262
Email: gastgroup.uk@idexcorp.com Web: www.gastmfg.com / www.jun-air.com

For press information contact:
Simon Cantillion, Cantillion King Advertising
16 The Cornhill, Stroud, Gloucestershire, GL5 2JT. UK