Persbericht: Daan Cornelisse gestart als teammanager Techniek bij Sweco

Daan Cornelisse (36) is onlangs gestart als teammanager Techniek bij Sweco. Daan is een ervaren en enthousiaste leider. Zichtbaarheid, kennis van de buitenwereld en weten wat de klant belangrijk vindt zijn voor hem een must. In de afgelopen 12 jaar heeft hij verschillende natte en droge civiele projecten uitgevoerd. Tot voor kort werkte hij bij Tauw als teammanager Ruimte Inrichting en senior projectleider.

Direct na zijn studie ‘Bos- en natuurbeheer en economie’ aan Wageningen Universiteit, is Daan aan de slag gegaan bij Tauw. Hij was werkzaam als projectleider en hield zich bezig met de voorbereiding van diverse projecten voor provincies, gemeenten, waterschappen, aannemers en natuurorganisaties. In 2015 heeft hij naast zijn rol als projectleider ook de rol van teammanager op zich genomen. Deze rol gaat hij binnen Sweco nu ook vervullen.

VERBINDEN, ENTHOUSIASMEREN, MOTIVEREN
“Ik vind het leuk om mensen met elkaar te verbinden, te enthousiasmeren en te motiveren. Deze vaardigheid gebruik ik om mijn team beter te laten functioneren en om projecten tot een goed einde te brengen”, vertelt Daan. “Ik heb ongelofelijk veel zin in deze nieuwe uitdaging. Ik kijk er naar uit verbindingen te leggen met andere teams bij Sweco en het beste uit iedereen te halen. Zo kan ik met mijn team aan de slag om onze klanten nog beter van dienst zijn.”

TOEKOMSTBESTENDIG
“Daan is een ervaren leider en adviseur,” aldus John Jansson, afdelingshoofd Techniek. “Ik heb er alle vertrouwen in dat hij het team Techniek toekomstbestendig maakt. Ook heeft hij de kennis in huis om het team op de kaart te zetten. Ik heet Daan van harte welkom!”

Ik vind het leuk om mensen met elkaar te verbinden, te enthousiasmeren en te motiveren. Deze vaardigheid gebruik ik om mijn team beter te laten functioneren en om projecten tot een goed einde te brengen. Ik heb ongelofelijk veel zin in deze nieuwe uitdaging. Ik kijk er naar uit verbindingen te leggen met andere teams bij Sweco en het beste uit iedereen te halen. Zo kan ik met mijn team aan de slag om onze klanten nog beter van dienst zijn.
Daan Cornelisse, teammanager Techniek, Sweco
Daan is een ervaren leider en adviseur. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij het team Techniek toekomstbestendig maakt. Ook heeft hij de kennis in huis om het team op de kaart te zetten. Ik heet Daan van harte welkom!
John Jansson, afdelingshoofd Techniek, Sweco