Persbericht: Sweco versterkt expertise Capital Consultants met Jeroen Winkelman als senior adviseur International Real Estate

Report this content

Jeroen Winkelman is per 1 mei gestart als senior consultant International Real Estate bij Capital Consultants van ingenieursadviesbureau Sweco. Jeroen heeft ruime ervaring in de vastgoedsector zowel in Nederland als daarbuiten. In zijn functie zal hij zich onder meer focussen op het verder versterken van het internationale netwerk van Sweco.

Jeroen heeft door zijn jarenlange ervaring als regional manager International Real Estate Europe bij Bouwinvest een uitgebreid netwerk opgebouwd in het vastgoed, zowel binnen Europa als de EMEA regio. De afgelopen drie jaar was Jeroen managing director bij TH Real Estate in Londen.

DUURZAAM EN INNOVATIEF BELEGGEN
Jeroen heeft zin in zijn nieuwe uitdaging. “Ik kijk ernaar uit om samen met collega’s onze klanten te adviseren over duurzaam en innovatief beleggen in vastgoed en infrastructuur. Capital Consultants van Sweco is exclusief toegewijd aan (inter)nationale vastgoed- en infrastructuurbeleggingen. Daarnaast maakt Capital Consultants deel uit van het grootste ingenieursadviesbureau van Europa. Dit zorgt ervoor dat we alle technische kennis in huis hebben van de assets waarin onze klanten investeren”, aldus Jeroen Winkelman.

WELKOME AANVULLING
“Jeroen is een klantgerichte vastgoedprofessional met uitgebreide internationale ervaring in zowel direct als indirect vastgoed”, vertelt Saskia van den Bronk, afdelingshoofd Capital Consultants. “We optimaliseren vastgoed- en infrastructuurportefeuilles naar allocatie en rendementrisicoperspectief. Met de komst van Jeroen versterkt Capital Consultants haar expertise en zijn we nog beter in staat om pensioenfondsen en andere eindbeleggers te adviseren over toekomstbestendig beleggen”, aldus Saskia.

[einde persbericht]

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Adviseur Communicatie, Ditmar van Diggelen,
+31 88 811 58 38, ditmar.vandiggelen@sweco.nl

Sweco ontwerpt en ontwikkelt de samenlevingen en steden van de toekomst. Ons werk leidt tot duurzame gebouwen, efficiënte infrastructuur en toegang tot elektriciteit en schoon water. Met 14.500 medewerkers in Europa, bieden wij onze klanten voor elke situatie de juiste expertise. Wij voeren jaarlijks projecten uit in 70 landen verspreid over de hele wereld. Sweco is Europa’s grootste ingenieursadvies- en architectenbureau, met een omzet van circa 1,8 miljard euro en is genoteerd aan de Nasdaq Stockholm.

Quotes

Ik kijk ernaar uit om samen met collega’s onze klanten te adviseren over duurzaam en innovatief beleggen in vastgoed en infrastructuur. Capital Consultants van Sweco is exclusief toegewijd aan (inter)nationaal vastgoed- en infrastructuurbeleggingen. Daarnaast maakt Capital Consultants deel uit van het grootste ingenieursadviesbureau van Europa. Dit zorgt ervoor dat we alle technische kennis in huis hebben van de assets waarin onze klanten investeren.
Jeroen Winkelman, senior consultant International Real Estate bij Sweco
Jeroen is een klantgerichte vastgoedprofessional met uitgebreide internationale ervaring in zowel direct als indirect vastgoed. We optimaliseren vastgoed- en infrastructuurportefeuilles naar allocatie en rendementrisicoperspectief. Met de komst van Jeroen versterkt Capital Consultants haar expertise en zijn we nog beter in staat om pensioenfondsen en andere eindbeleggers te adviseren over toekomstbestendig beleggen.
Saskia van den Bronk, afdelingshoofd Capital Consultants bij Sweco