Sweco benoemt Arjan Verweij tot afdelingshoofd Waterbouw

Report this content

Ingenieursadviesbureau Sweco heeft ir. (43) per 1 september 2016 benoemd tot afdelingshoofd Waterbouw. Arjan is een allround manager met een brede achtergrond in de ingenieursbranche. Tot voor kort was hij afdelingshoofd Installaties en Bediening bij Rijkswaterstaat Grote Projecten en Onderhoud.

Na afronding van zijn studie civiele techniek aan de Technische Universiteit Delft bouwde Arjan Verweij ruime ervaring op bij Rijkswaterstaat. Hij werkte in diverse functies en projecten op het gebied van waterbouw, tunnelbouw, assetmanagement en industriële automatisering. Hij startte als adviseur en projectleider Toetsing van de primaire waterkeringen IJsselmeergebied. Vervolgens deed hij ervaring op als projectleider en contractmanager bij de Bouwdienst. Later was Arjan ook inkoopmanager en teamleider. De laatste drie jaar was hij afdelingshoofd bij Grote Projecten en Onderhoud van Rijkswaterstaat.

William Harding, divisiedirecteur Transport & Mobiliteit bij Sweco: “Ik heet Arjan van harte welkom bij Sweco. Met zijn uitgebreide infrastructurele kennis en ervaring zal hij samen met zijn team onze klanten helpen bij het ontwerpen en ontwikkelen van waterbouwkundige oplossingen en het creëren van een waterveilige leefomgeving.”

Arjan heeft enorm veel zin in deze nieuwe uitdaging: “Sweco is een prachtig bedrijf. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en ervaring in te zetten voor de ambitie van Sweco en om samen met mijn team duurzame oplossingen te realiseren voor onze klanten.”

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Adviseur Communicatie, Ditmar van Diggelen, +31 88 811 58 38, ditmar.vandiggelen@sweco.nl

Sweco ontwerpt en ontwikkelt de samenlevingen en steden van de toekomst. Ons werk leidt tot duurzame gebouwen, efficiënte infrastructuur en toegang tot elektriciteit en schoon water. Met 14.500 medewerkers in Europa, bieden wij onze klanten voor elke situatie de juiste expertise. Wij voeren jaarlijks projecten uit in 70 landen verspreid over de hele wereld. Sweco is Europa’s grootste ingenieursadvies- en architectenbureau, met een omzet van circa 1,7 miljard euro (pro forma 2015) en is genoteerd aan de Nasdaq Stockholm.

Quotes

William Harding