Sweco benoemt Marco Leepel tot nieuw afdelingshoofd Wegen

Ingenieursadviesbureau Sweco heeft ing. Marco Leepel (43) per 15 juli 2017 benoemd tot afdelingshoofd Wegen. Marco is een zeer ervaren manager en kent Sweco goed.

Na afronding van zijn studie civiele techniek aan de Haagse Hogeschool begon Marco Leepel zijn carrière bij Heerema Marine Contractors. In 1999 startte hij als adviseur Kabels en Leidingen bij Sweco. Sinds 2008 heeft Marco als teammanager Omgevingsmanagement meerdere grote multidisciplinaire infrastructurele projecten waaronder Spoorzone Delft en de A4 tussen Burgerveen en Leiden, succesvol afgerond.

Wegen van de toekomst
“Ik heet Marco van harte welkom in ons managementteam”, zegt William Harding, divisiedirecteur Transport en Mobiliteit bij Sweco. “Met zijn uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van grote infrastructurele projecten en lijnmanagement bij Sweco is hij dé persoon om samen met zijn afdeling onze klanten te helpen de wegen tussen de steden van de toekomst vorm te geven.”

Versterken van interactie
Marco Leepel is enthousiast over zijn promotie bij Sweco: “Ik heb veel zin om samen met mijn team, onze partners en bovenal onze klanten de hoogwaardige Nederlandse wegenstructuur goed te laten functioneren, nu en in de toekomst. Ik geloof in het versterken van de interactie tussen de experts op het gebied van techniek, contract en omgeving om projecten tot een succes te maken.”

Marco Leepel volgt Ferry Ham op die de functie van afdelingshoofd Wegen tot mei dit jaar invulde.

Adviseur Communicatie, Janniene Verheij, +31 88 81160 70, janniene.verheij@sweco.nl

Ik heet Marco van harte welkom in ons managementteam. Met zijn uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van grote infrastructurele projecten en lijnmanagement bij Sweco is hij dé persoon om samen met zijn afdeling onze klanten te helpen de wegen tussen de steden van de toekomst vorm te geven.
William Harding, divisiedirecteur Transport en Mobiliteit bij Sweco
Marco Leepel, afdelingshoofd Wegen bij Sweco