Advokatfirmaet Hjort velger skybasertforretningssystem

Advokatfirmaet Hjort moderniserer og digitaliserer egne prosesser. Firmaets 90 advokater skal operere uavhengig av tid, sted og fysiske dokumenter. Som første store advokathus i Norge har Advokatfirmaet Hjort valgt Advania Advokat 365.

“ERP er hjertet i virksomheten vår. I forretningssystemet har vi alt av data om kunder, prosjekter og ansatte, all finansiell informasjon, i sum måten vi arbeider på. Vi velger nå en løsning som er sikker, fleksibel og alltid oppdatert”, uttaler direktør Christopher J. Helgeby.

Microsoft plattform

Han forklarer valget av system basert på plattformen Microsoft Dynamics 365 slik: “Vi får en standardisert løsning som også dekker våre mer spesielle behov som advokatfirma. Å integrerer med tredjepartsleverandører er enkelt, uten særlig tilpasning av løsningen. Funksjonaliteten er fremoverrettet og gir oss mulighet til å tilby bedre og mer tilpassede tjenester for kundene.”

Helgeby forteller at Advokatfirmaet Hjorts advokater skal være digitale. Med ny skybasert løsning vil de føre timer, registrerer reiseregninger og utforme kundefakturaer uansett om de er i retten, hjemme eller på reise.

“Advokatfirmaet Hjort har vært en god kunde gjennom flere år, og vi er så glade for at advokatfirmaet vil digitalisere advokatenes hverdag ved ta i bruk den helhetlige Microsoft-plattformen og de advokatspesifikke løsningene vi har utviklet”, sier Espen B. Hartz, Administrerende direktør i Advania.

Advania er en partner som vi kan utfordre, og som utfordrer oss. Vi er trygge på kompetansen Advania bringer til bordet.” Med Advania Advokat 365 forventer Helgeby at mye blir som før, bare enklere for brukerne. “Jeg tror de fleste vil oppleve innføringen av nytt forretningssystem som en lettelse.”

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Espen Hartz, CEO Advania Norge, tlf: +47 930 29 688, e-post: espen.hartz@advania.no

Christopher J. Helgeby, Direktør Advokatfirmaet Hjort, tlf: 928 81 444, e-post: cjh@hjort.no

Om Advania

Advania er et nordisk IT-selskap fordelt på 22 lokasjoner i Sverige, Island, Norge og Danmark. Selskapet fokuserer på å hjelpe kunder med å forbedre ytelse med nyskapende bruk av tilgjengelige IT-plattformer og -tjenester. Advania bistår tusenvis av kunder, multinasjonale selskap, myndigheter og offentlige institusjoner, store, små og mellomstore bedrifter i alle deler av samfunnet. Advania har sine røtter tilbake til 1939 da en islandsk entreprenør grunnla et kontorutstyrsverksted i Reykjavik. I de følgende tiårene utviklet tre separate grener av IT-selskaper seg i de tre nordiske landene Island, Sverige og Norge. I 2012 ble selskapene slått sammen og Advania dannet. For ytterligere informasjon, vennligst besøk www.advania.com.

Tags: