Clas Ohlson fortsetter å vokse i Oslo-regionen – ny butikk nå åpen

I dag klokken 10 åpnet Clas Ohlsons nye butikk på Kolbotn like sør for Oslo. Åpningen har vært etterlengtet i området.

- Det føles veldig gledelig å fortsette å vokse i og rundt Oslo. Vi merker også at vi har vært etterlengtet. Mange har sagt at de er glade for åpningen og at vi trengs fordi det ikke finnes lignende butikker i nærheten, sier Rune Johansen, Country Operations Manager.

Den nye butikken har et butikkareal på 853 kvadratmeter og ligger i kjøpesenteret Kolbotn Torg, som ligger ved siden av Kolbotn stasjon og har rundt 50 butikker.

- Kolbotn har utviklet seg mye de siste årene og er et viktig knutepunkt. Butikkens beliggenhet gjør at beboerne i området raskt og enkelt får tilgang til et prisgunstig og bredt utvalg av produkter til fiksing i hjemmet, sier Rune Johansen.

Butikkåpningen er Clas Ohlsons fjerde i år. For øyeblikket er ytterligere ni etableringer på gang.

Fremtidige butikketableringer

Halmstad, Hallarna – planlagt åpning mars 2024
Sundsvall, In-Gallerian – planlagt åpning april 2024
Falkenberg, Gallerian Stortorget – planlagt åpning april 2024
Malmö, Kronprinsen – planlagt åpning april 2024
Vetlanda, Nydala Handelsområde – planlagt åpning april 2024
Helsingborg, Kullagatan – planlagt åpning juni 2024

Oslo, Stenersgata – planlagt åpning april 2024
Fredrikstad, Værstetorvet – planlagt åpning november 2024

Uleåborg / Oulu, Kaakkuri Retail Park

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Anders Wahl, pressekontakt, +46 72 143 00 89, anders.wahl@clasohlson.se

Clas Ohlson ble grunnlagt i 1918 som et postordrefirma i Insjön i Dalarna. I dag er vi et detaljhandelsselskap med kunder i tre markeder, cirka 4 900 ansatte og en omsetning på rundt 9 milliarder svenske kroner. Clas Ohlsons B-aksje er børsnotert på Nasdaq Stockholm. Mye har skjedd siden 1918, men en ting har vært det samme gjennom alle år: at vi vil hjelpe mennesker med å fikse sine hjem med praktiske og bærekraftige løsninger til attraktive priser. Les mer om oss og hvordan vi gjør hjemmefiksingen tilgjengelig, bærekraftig og morsomt for alle på about.clasohlson.com.