Jula har sluppet sin nye høstkatalog!

Den 22.august slapp Jula sin nye høstkatalog for 2008. Det er den andre katalogen i Norge og den er full av flotte prudukter for alle hjemmefiksere og proffe. Katalogen kan hentes i Julavarehusene eller bestilles via Julas hjemmeside på www.jula.no

I katalogen kan man finne nye produkter til diverse høstbruk. Til nyhetene hører blant annet eikemøbler for innendørsbruk, bilutstyr, hagebelysning, energisparepærer og vinterklær.

- Vi i Jula brenner for å finne nye produkter av bra kvalitet til lave priser som våre kunder trenger. Høstkatalogen 2008 er full av nyheter og det er vår beste katalog noensinne i Julas historie! Vi har som vanlig lagt ned mye tid og energi på å utvikle vårt allerede eksisterende sortiment. Dette kommer våre kunder til å merke mye av i høst, sier Joachim Frykberg, Markedssjef.

Spørsmål kan rettes til:

Joachim Frykberg, Markedssjef Jula Postordre AB +46 701-90 29 30

Tekster og bilder kan hentes i vårt presserom på www.jula.se

Jula Postorder AB er en familiebedrift med hovedkontor og sentrallager i Skara og har ca. 1000 ansatte. I spissen for bedriften finnes

eierene: Lars-Göran Blank og Karl-Johan Blank. Jula selger produkter til huseiere, hjemmefiksere, landbrukere, håndverkere og

småindustri. Spesielt for Jula er idag et maskinsortiment som henvender seg til yrkes- og halvproffe. Julas produkter selges via varehus, postordre og Internett. Idag har Jula 26 varehus i Sverige og 3 i Norge. Omsetningen i 2007 ble 1,7 milliarder kr. www.jula.se