Jula satser hardt i Bergen

Jula satser hardt i Norges nest største by, Bergen.

14. november åpner Jula et varehus på Oasen senter i Fyllingsdalen.

– Vi satser nå hardt i Bergen med to varehusåpninger på relativt kort tid. Julas varehus på Oasen blir ytterligere et skritt i utviklingen i Bergen. Varehuset vil ha rundt 20 medarbeidere og størrelsen er ca 3000 kvadratmeter, sier Per Jacobsen, adm. dir. i Jula Norge.

I september i fjor åpnet Jula sitt første varehus i Bergen, nærmere bestemt i Åsane.

– I løpet av de fem årene vi har vært i Norge, har vi fått fantastisk respons fra kundene våre. Dette gjør at vi nå åpner vårt 19. varehus. Dette skjer på Oasen senter i Fyllingsdalen i Bergen. Vårt varehus i Åsane i Bergen har hatt en fin utvikling, og vi ser allerede nå et behov for ytterligere ett varehus i Bergen. Oasen er et kjøpesenter i sterk vekst, og vi har store forventninger til vår etablering der, sier Per Jacobsen.

Kjøpesenteret Oasen har nye eiere og skal nå utvikles og bygges ut videre.

– Oasen er et av Bergens mest populære kjøpesentre. Jula har fått en fantastisk beliggenhet på senteret. Alle de kjente aktørene i markedet er representert der, sier Per Jacobsen.

Ved ytterligere spørsmål:
Per Jacobsen, administrerende direktør Jula Norge, +47 67 92 30 33, per.jacobsen@jula.se

Joachim Frykberg, adm.dir. Jula AB, +46 701-90 29 30, joachim.frykberg@jula.se

Niklas Lindström, markedssjef Jula AB, +46 738-09 10 08, niklas.lindstrom@jula.se

Jula er et familieeid selskap med hovedkontor og sentrallager i Skara i Sverige. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og profesjonelle et attraktivt utvalg til lave priser via varehus. Jula har ca. 2200 ansatte og totalt 67 varehus, hvorav 38 i Sverige, 19 i Norge og 10 i Polen. Omsetningen i 2013 vil være om lag 4,9 milliarder kroner.

Gå gjerne inn på www.jula.no for mer informasjon.

Den nye katalogen finner du i nærmeste Jula-varehus.

Tags:

Sitater