Rekordsalg da Jula åpnet i Skien

Det var stor suksess da Jula åpnet sitt nye varehus i Skien. Varehuset er selskapets syvende varehus i Norge, og det var lang kø utenfor inngangen rett før åpningen. - Vi er veldig fornøyd med at vi nå har åpnet i Skien, sier Joachim Frykberg, markedssjef i Jula Postorder AB.

Skien ligger i Telemark og er fylkets største by og administrative senter. Byen er en av Norges eldste byer og har ca. 52 000 innbyggere. Julas nye varehus ligger i Kjørbekk Næringspark. Området ble etablert for ca. 30 år siden og har utviklet seg kraftig siden den gang. - Vi er svært glade for at vi nå etablerer oss i Kjørbekk, sier Julas markedssjef Joachim Frykberg. Området har høy trafikkgjennomstrømning og en god logistikkmessig beliggenhet med mange sterke aktører. Varehuset har en flate på 3000 m² og tilbyr hele Julas sortiment for hjemmefiksere og proffe. - Vi har fått svært positiv respons fra kundene våre under åpningen, og med et svært godt salg den første dagen er vi mer enn fornøyd, sier Joachim Frykberg.