Ber om fullmakt til kjøp av egne aksjer

Styret i Moelven Industrier ASA har på styremøtet den 27.01.99 vedtatt å be generalforsamlingen om fullmakt til å kunne kjøpe tilbake egne aksjer. Fullmakten skal gjelde kjøp av inntil 9.264.238 aksjer à pålydende kroner 5,- tilsvarende et samlet pålydende på NOK 46.321.190. Kjøpskursen skal ikke være lavere enn NOK 2,50, og ikke høyere enn NOK 20,00, og den skal være på nivå med børskursen på det tidspunktet kjøp eventuelt skjer. Fullmakten ønskes for en varighet på 18 måneder fra den blir vedtatt. Moelv, 1999.01.28 <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//ber-om-fullmakt-til-kjop-av-egne-aksjer,c9264129

Moelv, 1999.01.28 <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br>