Generalforsamlingen vedtok rettet emisjon

Generalforsamlingen i Moelven Industrier har i sitt ekstraordinære møte 17. januar 2000 vedtatt forslaget fra styret og bedriftsforsamlingen om å gjennomføre en rettet emisjon mot Norske Skogindustrier ASA som oppgjør i forbindelse med å samordne treindustrien i Forestia AS med Moelven Treindustrigruppen. Vedtaket innebærer at aksjekapitalen i Moelven Industrier ASA forhøyes med NOK 132.000.000 ved utstedelse av 26,4 millioner aksjer pålydende NOK 5,00. Moelv, 2000.01.17, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br> <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//generalforsamlingen-vedtok-rettet-emisjon,c9264092

Moelv, 2000.01.17, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br> <br>